تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توزیع رایگان 2000 جلد کتاب در راهپیمایی 22 بهمن بخش فشافویه شهرستان ری

بیش از 2هزار جلد کتاب از سوی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به راهپیمایان بخش فشافویه شهرستان ری اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، این اقدام در راستای ترویج فرهنگ مطالعه و توسعه کتابخوانی در بخش های تابعه شهرستان صورت گرفت.بر این اساس، بیش از 2 هزار جلد کتاب با موضوعات مختلف برای گروه های سنی کودک، نوجوان، جوان و بزرگسال همزمان با راهپیمایی 22 بهمن به صورت رایگان در بین راهپیمایان بخش فشافویه شهرستان ری توزیع شد.گفتنی است، بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری و شورای بخش فشافویه، مقرر شده که برنامه های ترویجی در حوزه کتابخوانی با مشارکت و همکاری طرفین انجام شود. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توزیع رایگان 2000 جلد کتاب در راهپیمایی 22 بهمن بخش فشافویه شهرستان ری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..