تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با مذاکره نمی‌توان روابط ایران و آمریکا را بهبود بخشید/ حمایت از مستضعفان جزو آرمان‌های امام بود اما در بین مسئولین جا نیفتاد

ساعت: 10:08 منتشر شده در مورخ: 1395/11/23 شناسه خبر: 1035867

حاجی زاده گفت: ترامپ کاری کرد که همه بفهمند با مذاکره روابط ایران و آمریکا بهبود نمی‌یابد و گرهی از مشکلات باز نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سعید حاجی زاده در حاشیه‌ی راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌وگو با آناج اظهار داشت: شعار مرگ بر آمریکا از شعارهای اصلی و از آرمان‌های انقلاب اسلامی است، چراکه آرمان انقلاب مبارزه با استکبار است و آمریکا نمود استکبار جهانی می‌باشد.

وی افزود: برقراری عدالت در جامعه و حمایت از مستضعفان از اهدافی بود که مردم را به مبارزه علیه رژیم پهلوی تحریک کرد و مورد تاکید امام بود، اما امروز آنطور که باید مورد توجه مسئولین قرار نگرفته و در جامعه جا نیفتاده است.

عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز ابراز داشت: مذاکراتی که در موضوع هسته‌ای انجام گرفت و از نتایجی که در پی داشت، مشخص شد که آمریکا به تعهدات خود پایبند نیست و مذاکره فایده‌ای در بهبود روابط ایران و آمریکا ندارد.

وی در ادامه خطاب با اشاره به فرمایشات رهبری، خاطرنشان کرد: ترامپ کار ما را راحت‌تر کرد و عده‌ای فهمیدند که مذاکرات با آمریکا مخصوصا با این رئیس‌جمهور احمق کاری را حل نخواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با مذاکره نمی‌توان روابط ایران و آمریکا را بهبود بخشید/ حمایت از مستضعفان جزو آرمان‌های امام بود اما در بین مسئولین جا نیفتاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..