تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زمان تشییع پیکر2 شهید گمنام دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) به 10 اسفند تغییر یافت

ساعت: 09:44 منتشر شده در مورخ: 1395/11/23 شناسه خبر: 1035868

مدیر امور فرهنگی دانشگاه آیت اله بروجردی(ره):

مدیر امور فرهنگی دانشگاه آیت اله بروجردی(ره)گفت: تشییع پیکر 2 شهید گمنام در دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) به 10 اسفند ماه و در ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه(س)تغییر یافت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بازتاب بروجرد حجت الاسلام "اسحاق صیاد" مدیر امور فرهنگی دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) گفت: تشییع پیکر پاک 2 شهید گمنام در دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) قرار بود 25 بهمن ماه انجام شود اما این برنامه در کل کشور به دلیل انجام آزمایشات DNAتغییر یافت.


وی اضافه کرد: بر همین اساس مراسم تشییع و خاکسپاری 2 شهید گمنام در بروجرد به تاریخ 10 اسفند ماه تغییر کرده است.


به گفته وی در حال حاضر برنامه های لازم برای مراسم تشییع و خاکسپاری انجام شده و همچنین برای ساخت مقبره 2 شهید بزرگوار اقداماتی صورت گرفته است.


مدیر فرهنگی دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) اظهار داشت: مراسم تشییع شهدای گمنام در ایام فاطمیه و در ایام شهادت حضرت زهرا(س) انجام می شود.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زمان تشییع پیکر2 شهید گمنام دانشگاه آیت اله بروجردی(ره) به 10 اسفند تغییر یافت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..