تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آدم برفی با چوب شور؛ هیجان انگیزهایی برای کودکان

کد خبر: ۴۷۵۹۱۷

۳۰۴  بازدید

تنها به 4 ماده اولیه نیاز دارید تا بتوانید آدم برفی های هیجان انگیزی برای کودکان تان تهیه کنید. این آدم برفی های بامزه، می توانند در مهمانی هایی مانند تولد، دلِ کودکان را شاد کنند.

ماهنامه سرآشپز - الهام دلبری: تنها به 4 ماده اولیه نیاز دارید تا بتوانید آدم برفی های هیجان انگیزی برای کودکان تان تهیه کنید. این آدم برفی های بامزه، می توانند در مهمانی هایی مانند تولد، دلِ کودکان را شاد کنند.

مواد مورد نیاز:

چوب شور: 50 گرم (1 بسته) شکلات سفید: 50 گرم شکلات سیاه: 50 گرم خمیر فوندانت نارنجی: 20 گرم
آدم برفی شور 

روش تهیه:

1- شکلات سفید و شکلات سیاه را به صورت جداگانه روی حرارت غیرمستقیم بخار آب جوش ذوب کنید.

2- چوب شور را به اندازه 6 سانتی متری تقسیم کنید. سپس هرکدام را تا نیمه در شکلات سفید فرو کرده و هر 6 عدد را کنار هم داخل سینی که از قبل با کاغذ روغنی پوشیده شده، قرار دهید. بعد آن را کنار بگذارید تا شکلات سفت شود. سپس به وسیله قاشقی مقداری از شکلات سیاه برداشته و به صورت کج روی قسمتی که شکلات سفید ندارد، بریزید.

3- 1 عدد چوب شور را داخل شکلات سیاه فرو برده و به صورت کج روی مرز شکلات سفید و شکلات سیاه قرار دهید. سپس با شکلات سیاه روی آن دو نقه برای چشم آدم برفی قرار دهید و خط لب را بگذارید.

4- برای بینی آدم برفی نیز خمیر فوندانت نارنجی رنگ را که به صورت  اشک حالت داده شده، بگذارید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آدم برفی با چوب شور؛ هیجان انگیزهایی برای کودکان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..