تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش دونالد ترامپ به سخنرانی حسن روحانی +فیلم

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رئیس جمهور کشورمان دکتر حسن روحانی طی سخنرانی خود در مراسم راهپیمایی 22 بهمن به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی به آمریکا و دولت مردانش هشدار داد که با مردم ایران اسلامی با زبان تهدید سخن نگویند.

دونالد ترامپ تهدید کرده بود که هیچ گزینه‌ای را در قبال مردم ایران اسلامی از روی میزش برنخواهد داشت و همین سخنان سبب واکنش‌های تند مسئولین لشکری و کشوری در ایران شد.

واکنش دونالد ترامپ به سخنرانی حسن روحانی +فیلم

دونالد ترامپ در جریان سفرش به چین در پاسخ به سوالی در مورد سخنان هشدارآمیز دولت ایران گفت:"حسن روحانی باید بیشتر مراقب حرف‌هایش باشد"


برای دانلود فیلم اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش دونالد ترامپ به سخنرانی حسن روحانی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..