تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کشف محموله انفجاری در جنوب شرق کشور تکذیب شد

قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه خبر کشف و خنثی‌سازی محموله انفجاری در یکی از شهرهای جنوب شرق کشور را تکذیب کرد.

به گزارش شمانیوز: روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه ، انتشار اطلاعیه‌ای خبر کشف و خنثی‌سازی محموله انفجاری در یکی از شهرهای جنوب شرق کشور را که در فضاهای مجازی منتشر شده، تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده: عواملی که اقدام به تولید و انتشار اکاذیب کرده و تلاش دارند امنیت جنوب شرق را تحت شعاع قرار داده و برای مردم احساس ناامنی ایجاد کنند، قطعاً تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند.

این اطلاعیه می‌افزاید: راهپیمایی 22 بهمن‌ماه در امنیت کامل در فضایی وحدت‌آمیز در شهرهای جنوب شرق کشور برگزار شد و هیچگونه ناامنی در روند این مراسم باشکوه رخ نداده است.

منبع:تسنیم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کشف محموله انفجاری در جنوب شرق کشور تکذیب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..