تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد

به گزارش افکارنیوز، امیر عذیری معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران اظهار داشت: طی 9 ماهه سال 95، یک هزار و 423 فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش در استان تهران ایجاد و بیش از 235 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به منظور ایجاد این فرصت‌های شغلی در اختیار مددجویان قرار گرفته است. وی افزود: در همین مدت زمان، 441 فرصت شغلی با تسهیلات پرداختی از منابع امدادی و 982 فرصت نیز با تسهیلات اعطایی از محل اعتبارات قرض الحسنه بانک‌های عامل برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران ایجاد شده است.

عذیری تصریح کرد: تسهیلات اشتغال تا سقف 300 میلیون ریال از محل منابع امداد و اعتبارات قرض الحسنه بانک‌های عامل به مددجویان دارای مهارت و توانایی پرداخت شده که این تسهیلات بدون نیاز به سپرده‌گذاری و با بازپرداخت طولانی مدت به مددجویان تحت پوشش ارایه می‌‌شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران در پایان گفت: از ابتدای سال 95 تاکنون، بیش از 22 میلیارد ریال تسهیلات برای ایجاد شغل و منبع درآمدی پایدار به فارغ التحصیلان دانشگاهی مددجو در استان اعطا شده، همچنین 144 فرصت شغلی برای افراد تحت حمایت این نهاد ایجاد شده که تعداد بسیاری از این فارغ التحصیلان مشاغلی مرتبط با مدارک دانشگاهی خود ایجاد کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..