تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مغز متفکر داعش به هلاکت رسید

به گزارش افکارنیوز،

 یک منبع محلی در استان دیاله عراق روز جمعه اعلام کرد مغز متفکر حملات گروه تکفیری داعش در شمال شرق این استان بر اثر شدت جراحات به هلاکت رسید. 

بر این اساس، ابو حذیفه مغز متفکر حملات گروه تروریستی داعش و یکی از معروف ترین سرکرده های داعش در منطقه «حوض الوقف» در 24 کیلومتری شمال بعقوبه که دیروز به شدت زخمی شده بود کشته شد.

ابوحذیفه در حمله عناصر داعش به یک مرکز امنیتی مشترک در حومه روستای «الکبه» در 25 کیلومتری شمال شرق بعقوبه که با دفاع مقتدرانه نیروهای امنیتی عراقی موجه شدند به شدت زخمی شد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود گفت: «ابو حذیفه عراقی و مغز متفکر حملات داعش در منطقه حوض الوقف بود.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مغز متفکر داعش به هلاکت رسید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..