تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جرج کلونی و همسرش دو قلودار می‌شوند! +عکس

تاریخ نشر : شنبه 23 بهمن 1395 مشاهده : 42 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

جورج کلونی | پس از انتشار شایعات فراوان درباره پدر شدن جرج کلونی بازیگر و کارگردان سرشناس آمریکایی، رسما اعلام شد وی و همسرش در انتظار تولد یک دوقلو هستند.

جرج کلونی و همسرش

به گزارش  آسوشیتدپرس، جرج کلونی و همسرش امل علم‌الدین وکیل بین المللی در انتظار تولد نخستین فرزندان‌شان هستند.

کلونی ۵۵ ساله و همسر ۳۹ ساله‌اش مدت‌ها به این دلیل در معرض شایعات مختلف قرار داشتند. اما این خبر در سایت خبری «پیپل» اعلام شد و رسما به این زوج تبریک گفته شد. فرزندان این زوج در ماه ژوئن متولد می‌شوند.


 
 جرج کلونی و همسرش دو قلودار می‌شوند

کلونی که یک بار در سال ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۳ سابقه زندگی مشترک با همسرش تالیا بالزام بازیگر را داشت، پس از جدایی گفته بود دیگر هرگز ازدواج نخواهد کرد اما او پس از آشنایی با امل عمل‌الدین وکیل حقوق بشری لبنانی- بریتانیایی که در بیروت متولد شده، در سال ۲۰۱۳ اعلام کرد گفته‌اش را پس می‌گیرد و چند ماه بعد با وی ازدواج کرد.

جام جم آنلاین

اخبار مرتبط:

لباس عروس همسر جورج کلونی و جزئیات آن +عکس های دیده نشده

مادر زن جرج کلونی از انتخاب همسر دخترش ناراضی است !

جورج کلونی و آمل علم‌الدین با لباس گل گلی +عکس

جورج کلونی و خانواده همسرش +عکس

جورج کلونی میزبان برنامه شب ستاره‌های هالیوود شد +عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جرج کلونی و همسرش دو قلودار می‌شوند! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..