تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فاطمه معتمد‌آریا و سلام نظامی به سبک او + عکس

تاریخ نشر : شنبه 23 بهمن 1395 مشاهده : 185 سایر اخبار اخبارگوناگون RSS

فاطمه معتمدآریا را در حال ادای احترام به حاضران در سالن همایش‌های برج میلاد نشان می‌دهد که به شدت در حال تشویق او بودند.

فاطمه معتمدآریا در مراسم پایانی جشنواره فیلم فجر،

احسان کرمی با اشتراک گذاشتن عکسی از فاطمه معتمدآریا در مراسم پایانی جشنواره فیلم فجر، به او ادای احترام کرد.

احسان کرمی، مجری تلویزیون که اجرای آیین پایانی جشنواره فیلم فجر را هم پنجشنبه‌شب برعهده داشت، عکسی از فاطمه معتمد‌آریا در این مراسم را در فضای مجازی منتشر کرد.

این عکس، فاطمه معتمدآریا را در حال ادای احترام به حاضران در سالن همایش‌های برج میلاد نشان می‌دهد که به شدت در حال تشویق او بودند.

احسان کرمی زیر این عکس نوشت: «جشنواره سی و پنجم تمام شد و این تصویر برای من، خاطره‌انگیزترین یادگار از اجرای اختتامیه است. زمانی كه خانم معتمد آریای بزرگ و هنرمند با این سلام نظامی من را نواختند...سرتان سبز بانو»

فاطمه معتمد‌آریا و سلام نظامی به سبک او

فاطمه معتمد‌آریا

خبر آنلاین

اخبار مرتبط:

فحاشی و توهین عجیب به فاطمه معتمدآریا در کاشان و واکنش وی ! +تصاویر

فاطمه معتمدآریا عزادار شد / تصاویری از پدر و همسر و پسرش

فاطمه معتمدآریا و فریبا متخصص هوو شدند! +عکس

فاطمه معتمدآریا و همسرش چشم ها را خیره کردند! + عکس و فیلم

فاطمه معتمدآریا و همسرش چشم ها را خیره کردند! + عکس و فیلم




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فاطمه معتمد‌آریا و سلام نظامی به سبک او + عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..