تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدار تدارکاتی حریف ایران با ژاپن در کوالالامپور

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دیدار تدارکاتی تیم‌های ملی فوتبال سوریه و ژاپن 7 ماه ژوئن سال 2017 میلادی (17 خرداد 1396) در کوالالامپور پایتخت مالزی برگزار خواهد شد. این بازی بنا بر درخواست سرمربی صربستانی ژاپن پیش از مصاف سامورایی آبی با عراق در تهران در دیدارهای مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2018 روسیه تنظیم شده است.

تیم‌های ملی ژاپن و عراق 23 خرداد ماه سال 1396 در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم خواهند رفت و ژاپنی‌ها در اندیشه شبیه‌سازی این بازی مهم در دیدار تدارکاتی با سوریه هستند. سرمربی تیم ملی ‌ژاپن سبک و تاکتیک بازی تیم‌های ملی سوریه و عراق را مشابه هم می‌داند و به همین خاطر سوریه جهت رویارویی تدارکاتی با این تیم انتخاب شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدار تدارکاتی حریف ایران با ژاپن در کوالالامپور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..