تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ از مصر و عربستان سعودی کمک می‌گیرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از «رادیو سراسری اسرائیل»، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری آمریکا درصدد است از مصر و عربستان سعودی برای دستیابی به راه‌حلی جهت پایان دادن به منازعه فلسطینیان و اسرائیل درخواست کمک کند.

روزنامه «نیویورک‌تایمز»، روز جمعه با اعلام این خبر، نوشت که مسئولان عربی به ترامپ هشدار داده‌اند که هرگونه همکاری در این زمینه در گرو اجتناب دولت وی از اقدامات تحریک‌آمیز برای حمایت از اسرائیل، است.

نیویورک‌تایمز تصریح کرد که کاخ سفید هشدارهای کشورهای عربی را جدی گرفته است به همین جهت طرح انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس اشغالی را به تاخیر انداخته است تا از خشم فلسطینیان و اعراب جلوگیری شود.

در همین بین، دونالد ترامپ، روز جمعه در گفت‌وگو با روزنامه عبری‌زبان «اسرائیل هیوم»، گفته است که توسعه شهرک‌های اسرائیل در سرزمین‌های فلسطینی «برای صلح خوب» نیست. این صریح‌ترین اظهارنظر ترامپ درباره بحران خاورمیانه از آغاز ورود او به کاخ سفید است.

ترامپ این موضع را تنها چند روز پیش از سفر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به واشنگتن و دیدار با سران آمریکا، بیان کرده است.

ترامپ در همین گفت‌وگو یادآور شده است که «به طور جدی» به منتقل کردن سفارت آمریکا از تل‌اویو به بیت‌المقدس فکر می‌کند. این اقدام با مخالفت شدید فلسطینی‌ها روبه‌روست.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ از مصر و عربستان سعودی کمک می‌گیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..