تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سازمان ملل درخواست عدم تمدید مأموریت «ولد الشیخ» در یمن را رد کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه لبنانی النشره، «فرحان حق» معاون سخنگوی سازمان ملل متحد به درخواست «صالح الصماد» رئیس شورای عالی سیاسی یمن برای عدم تمدید مأموریت «اسماعیل ولد الشیخ» فرستاده ویژه این سازمان در یمن، واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، وی در این زمینه گفت: سازمان ملل همچنان به حمایت های خود از ولد الشیخ در یمن ادامه می دهد.

معاون سخنگوی سازمان ملل همچنین افزود: عملکرد ولد الشیخ در یمن تاکنون بی طرفانه بوده است.

گفتنی است، الصماد پیشتر در نامه ای به دبیرکل سازمان ملل متحد خواستار عدم تمدید مأموریت ولد الشیخ در یمن شده بود. وی خطاب به گوترش گفته بود: درخواست می کنم که ماموریت «اسماعیل ولدالشیخ» نماینده ویژه سازمان ملل در یمن به دلیل عدم موفقیت در انجام ماموریتش و همچنین عدم بی طرفی وی تمدید نشود. ولد الشیخ در مذاکرات صلح یمن با متجاوزان سعودی همراهی می کرد و کفایت و توان لازم را بر ای مدیریت مذاکرات ندارد و دائما در برابر فشارهای سعودی ها تسلیم می شود.

وی تاکید کرده بود: ولدالشیخ علاوه بر تغییر معادلات در مذاکرات، با تایید کردن قطعنامه های بین المللی، طرف های حاضر در مذاکرات را از گروه های سیاسی به دو طرف تبدیل کرد. ولد الشیخ در مذاکرات کویت در برابر راهکار حل بحران یمن، کاملا تغییر کرد و طرحی جزئی را در اجابت به خواسته های متجاوزان ارائه داد. وی در برابر نقشه راه ارائه شده از سوی سازمان ملل برای حل بحران یمن نیز حرفه ای عمل نکرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سازمان ملل درخواست عدم تمدید مأموریت «ولد الشیخ» در یمن را رد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..