تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




(تصاویر)حلب پس از پایان محاصره

شنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۸

ساعت24-عکس هایی را از حلب پس از پایان محاصره طولانی این شهر که به تخریب کامل این شهر تاریخی منجر شده است را باهم می بینیم.

حلب پس از پایان محاصره ایستگاه بغداد در حلب حلب پس از پایان محاصره حلب پس از پایان محاصره نمایی از یک قبرستان در حلب زنی از خیابانی در حلب عبور می کند ساختمان تخریب شده یک جکوزی در خانه مدیر و صاحب کارخانه ریسندگی سابق در حلب یک دستگاه ریسندگی در سالن کارخانه ریسندگی سابق در حلب صاحب خانه ای در ویرانه های خانه اش حلب پس از پایان محاصره قطاری که از حلب عبور می کند حلب پس از پایان محاصره حلب پس از پایان محاصره حلب پس از پایان محاصره حلب پس از پایان محاصره حلب پس از پایان محاصره



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «(تصاویر)حلب پس از پایان محاصره»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..