تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




38 درصد مدارس استان سمنان تخریبی است

ابوالفضل دربانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، اظهار داشت: امروز تنها 15 درصد از بناهای مدارس در استان سمنان بر اساس ضوابط مدرسه‌سازی مستحکم است.

وی با اشاره به اینکه 81 درصد دیگر مدارس استان سمنان باید تخریب و نوسازی یا مقاوم سازی شود اضافه کرد: از این میزان 43 درصد از مدارس استان سمنان نیاز به مقاوم سازی داشته و 38 درصد از مدارس این استان نیز تخریبی است و باید نوسازی شود.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان افزود: البته این 43 درصد مدارس استان سمنان بر اساس ضوابط جدید مدرسه سازی نیاز به مقاوم‌سازی دارند؛ چراکه ضوابط مدریه سازی با توجه به  زلزله‌های اخیر تغییر کرده است.

دربانی با اشاره به بخشی از عملکرد اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان در سه سال و نیم گذشته گفت: از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تا امروز با حمایت‌هایی که انجام شده است؛ ماهیانه 2 پروژه مدرسه سازی در استان سمنان تحویل آموزش و پرورش این استان شده است.

وی اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود در زمان فعالیت دولت یازدهم به صورت میانگین روزانه 1.5 کلاس درس در استان سمنان استانداردسازی گرمایشی شده و امروز یک هزار و 944 کلاس درس در 329 مدرسه استان سمنان از نظر سیستم‌های گرمایشی استانداردسازی شده است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان با اشاره به اینکه امروز 80 درصد از سیستم‌های گرمایشی مدارس این استان استاندارد است؛ از پایان طرح استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی مدارس این استان تا پایان سال 96 خبر داد و گفت: البته امروز هم حتی یک کلاس درس استان سمنان نیز با بخاری‌های نفتی گرم نمی‌شود.

دربانی با اشاره به اینکه پروژه‌های تکمیل شده در دولت یازدهم در حوزه آموزش و پرورش در قالب 83 پروژه آموزشی، فرهنگی و ورزشی بوده است از احداث 422  کلاس درس و افزوده شدن 70 هزار و 119 متر مربع به فضای آموزشی این استان در این مدت خبر داد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «38 درصد مدارس استان سمنان تخریبی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..