تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فتنه‌گری‌ دولت‌های استکباری دامن خودشان را گرفت

سردار پاسدار محمدرضا میرحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: استکبار جهانی که به‌دنبال فتنه‌گری در جامعه ایران اسلامی بود امروز خود گرفتار شورش مردم آمریکا شده است.

فرمانده انتظامی استان گیلان برگشت فتنه‌گری‌های دولت‌های استکباری به کشورهای خود را بیش از پیش اعلام کرد و گفت: گستردگی مشکلات استکبار جهانی امروز دشمنی و کینه آن‌ها را با میهن اسلامی ما چندین برابر کرده است.

وی با بیان اینکه مردم ایران همواره با اندیشمندی در پیکار و مقابله با دشمن پیروز هستند و نقش رسانه در در آگاه سازی عمومی جامعه بسیار تاثیرگذار است افزود: دشمن به‌دنبال ایجاد یاس و ناامیدی مردم نسبت به نظام و انقلاب است و حقیقت، صداقت، ارزش‌ها و مصلحت انقلاب همواره باید اولویت رسانه‌ها باشد.

سردار میرحیدری با بیان اینکه مردم و احزاب و گروه‌ها با هوشیاری باید از این فضای آزاد سیاسی استفاده و از آن محافظت کنند خاطرنشان کرد: رسانه‌های غربی در تمامی امور دست از دشمنی بر نمی‌دارند و از کوچکترین حادثه برای تضعیف روحیه مردم استفاده می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان گیلان برگزاری کنگره ملی 8 هزار شهید در گیلان را کاری ماندگار و بزرگ در استان دانست و بیان کرد: گیلان به‌واسطه دارا بودن مردم فهیم و ولایت‌مدار از استان‌های امن کشور محسوب می‌شود.

سردار میرحیدری جرایم خشن و نزاع‌های دسته جمعی را در استان گیلان بسیار پایین عنوان کرد و افزود: جرایم در استان گیلان رو به کاهش است و رسانه‌ها می‌توانند با آگاه سازی عمومی نقش به‌سزایی در امنیت جامعه ایفا کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فتنه‌گری‌ دولت‌های استکباری دامن خودشان را گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..