تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماس: در پی بهبود روابط با ایران هستیم

کد خبر: ۴۷۷۷۰۲

۱۳۱۳  بازدید

«خالد القدومی» نماینده جنبش حماس در ایران از وجود تحرکاتی با هدف توسعه روابط بین حماس و تهران خبر داد و تأکید کرد که ایران هیچ زمانی حمایت مالی و نظامی خود را از حماس قطع نکرده است.

خبرگزاری فارس: «خالد القدومی» در گفت‌و‌گو با پایگاه تحلیلی المانیتور، گفت: از سال 2011 مسئولیت دفتر حماس در تهران را بر عهده داشتم و حماس ارتباط خود با طرف‌های رسمی در ایران همچون سپاه پاسداران، وزارت خارجه و دفتر رهبر عالی ایران حفظ کرده است.

او افزود: حماس تلاش دارد به سمت بهبود روابط خود با رهبران ایران برود و از اختلافات گذشته دوری کند. او همچنین سال 2017 را آغازی برای دور جدید روابط حماس و ایران دانست و گفت: مهم این است که دو طرف صفحه جدیدی را در روابط خود باز کنند تا بتوانند با تهدیدات جهان اسلام و در رأس آن اسرائیل مقابله کنند.

نماینده حماس در ایران در ادامه گفت: ایران هیچ زمانی کمک مالی و نظامی و سیاسی خود را از حماس قطع نکرده است، از ارقام رسمی و حجم همکاری صحبت نمی‌کنم اما حمایت ایران از حماس هیچ وقت قطع نشد.

القدومی درباره جنگ پیش رو با اسرائیل نیز گفت: منافع بسیاری هنوز میان حماس و ایران وجود دارد و هدف حماس بر حفاظت از روابط قوی با ایران است چرا که تهران این قدرت را دارد که از مقاومت حمایت کرده و با اسرائیل مقابله کند.

وی در پایان گفت: ایرانی‌ها هیچ تلاشی برای بهبود روابط حماس با دولت سوریه نکرده‌اند و همچنین هیچ فشاری از سوی دولت‌های عربی برای دوری از ایران وجود ندارد و روابطی که حماس پی آن‌ها می‌رود، طبق تصمیمات داخلی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماس: در پی بهبود روابط با ایران هستیم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..