تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ونگر: زدن گل اول خیلی مهم است/ هواداران باید حامی ما باشند

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آرسن ونگر، سرمربی آرسنال در کنفرانس خبری پیش از جدال تیمش مقابل هال‌سیتی در لیگ برتر انگلیس، زدن گل اول در این  بازی را بسیار تعیین‌کننده دانست.

او اظهار داشت: تیم من در حال حاضر اتحاد بسیار خوبی دارد. ما شکست قبلی را آنالیز کردیم و متوجه شدیم از کدام نواحی ضربه خوردیم. زدن گل اول بازی اهمیت زیادی دارد چون کار تیم من برای پیروزی را آسان می‌کند. هفته دشوار آرسنال از بازی با هال‌سیتی شروع می‌شود.قصد داریم شکست هفته قبل را به بهترین نحو جبران کنیم.هفته  قبل از از دست دادیم اما این هفته با آمادگی و انرژی کامل، آماده جبران هستیم.

 ونگر در ادامه افزود: بهترین راه برای حفظ تمرکز، توجه به آینده است.تیم متحد من، خیلی خوب نتایج ضعیف را جبران می‌کند.به عنوان مسئول اول و آخر نتایج آرسنال، موظفیم با ارائه بازی‌های خوب و نتایج مطلوب، ضمن برآورده کردن انتظارات، هواداران ناراحت از نتایج قبلی را دوباره خوشحال کنیم.در مقطع دشواری از مبارزه خودمان در 3 جبهه لیگ قهرمانان اروپا، لیگ برتر انگلیس و جام حذفی جزیره هستم و به حمایت هواداران نیاز داریم.الان زمان مناسبی برای گوش دادن به جوسازی‌ رسانه‌ها نیست.هواداران باید پشت تیم باشند و به بهبود سطح کیفی ما کمک کنند.هال‌سیتی تیمی خوب با بازیکنانی خوب است اما نتایج ضعیف اخیر کمی اعتماد به نفس رقیب ما را پایین آورده است؛ هر چند کیفیت بازیکنان تیم به خوبی گذشته به نظر می‌رسد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ونگر: زدن گل اول خیلی مهم است/ هواداران باید حامی ما باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..