تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامانه جامع مصوبات شورای شهر بررسی قوانین و مصوبات موجود را تسهیل می‌کند

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری تسنیم،‌ محسن پیرهادی عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در خصوص سامانه جامع مصوبات شورای اسلامی شهر تهران که مدتی پیش توسط کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران رونمایی شد گفت: پیش از این در شورای شهر مشکلی که داشتیم این بود که بررسی مستندات سوابق قوانین و مصوبات در شورا و یا خارج از شورا و از جمله برنامه‌های پنج ساله توسعه کشور و سند چشم‌انداز و مصوبات دولت و قانون اساسی با مشکل و ابهام مواجه بود و هر یک از اعضای شورای شهر باید این قوانین را در کنار هم می‌گذاشتیم که متوجه شویم قانون در خصوص موضوع مورد نظر چه گفته تا بتوانیم در این خصوص خود اظهار نظر و یا اقدام لازم را انجام دهیم.

پیرهادی ادامه داد: سامانه جامع مصوبات شورای شهر، بررسی و تطبیق قوانین و مصوبات را خیلی ساده کرده است و به صورت هوشمند و با قابلیت جستجو توانسته است برای اعضا کمک موثری باشد.

عضو کمیسیون حقوقی و نظارت شورای اسلامی شهر تهران همچنین تاکید کرد که در حال حاضر کلیه مصوبات شورا از نخستین دوره و بر اساس عناوین اصلی مصوبات در سامانه بارگذاری شده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامانه جامع مصوبات شورای شهر بررسی قوانین و مصوبات موجود را تسهیل می‌کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..