تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افزایش استقبال عمومی از رویداد بزرگ گردشگری کشور

امسال به دنبال رشدی که گردشگری در این سالها داشته است، نمایشگاه نیز بسیار پرفروغ ظاهر شد و در بخش بین الملل شاهد رشد بسیار زیادی بودیم.

"علی باقر نعمتی زرگران"

به گزارش ستاد خبری دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران، مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: «تعداد بازدیدکنندگان داخلی و خارجی این نمایشگاه افزایش داشته است.»

علی باقر نعمتی گفت: «امسال به دنبال رشدی که گردشگری در این سال ها داشته است، نمایشگاه نیز بسیار پرفروغ ظاهر شد و ما در بخش بین الملل شاهد رشد بسیار زیادی بودیم.»

او با بیان اینکه برنامه های جانبی نیز امسال متنوع تر، باکیفیت تر و با برنامه ریزی بهتر برگزار شد، اظهار کرد: «همچنین حضور و مشارکت بخش خصوصی در این نمایشگاه پررنگ تر شده بود و طبق آمارهای اولیه تعداد بازدیدکننده های داخلی و خارجی نیز افزایش یافته بود.»

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری ادامه داد: «در این نمایشگاه بازدیدکنندگان خارجی در بخش های مختلف صنعت گردشگری فرصت داشتند از غرفه های مختلف استفاده کنند. هیئت های خارجی در سطوح مختلف وزرای گردشگری و معاونان این وزرا بسیار پرتعداد ظاهر شدند و مذاکرات خیلی خوبی با همتایان ایرانی خود داشتند.»

نعمتی زرگران ابراز امیدواری کرد که این نمایشگاه به مهم ترین رویداد گردشگری منطقه تبدیل شود و فرصتی فراهم کند تا همه کشورهای همسایه ظرفیت ها، استعدادها، جاذبه ها و توانمندی های خود را در این نمایشگاه عرضه کنند.»

او با بیان اینکه نمایشگاه گردشگری می تواند بستر مناسبی باشد برای مذاکرات شرکت های مهم خارجی و بین المللی با طرف های ایرانی و همسایه، گفت: «در این بستر است که می توان همکاری ها را در حوزه گردشگری افزایش داد.»

مدیرکل بازاریابی و تبلیغات گردشگری درباره تعداد بازدیدکنندگان امسال نمایشگاه نیز اضافه کرد: «آمار دقیق را باید از سازمان توسعه تجارت و شرکت نمایشگاه بین المللی تهران بگیریم، اما طبق برآوردی که از غرفه داران داشتیم 25 درصد تا 30 درصد شمار بازدیدکنندگان نسبت به دوره قبل افزایش داشته است و این در حالی است که بیشتر ایام این نمایشگاه وسط هفته بود.

نعمتی درباره برنامه نمایشگاه یازدهم در سال آتی نیز گفت: «یکی از آیتم های مهم در مشارکت حضور بخش های مختلف داخلی و بین المللی ثبات در برنامه ریزی، زمان و کیفیت کار است. ما در سه سال اخیر نشان داده ایم که در حفظ کیفیت این بخش و استانداردهای لازم جدی هستیم. سال گذشته فکر می کردند که این یک فروغ کوتاه مدت است و پایان می یابد، اما با برنامه ریزیی که داشتیم و مشارکت خوب امسال همه مطمئن شدند که این اراده جدی است. بنابراین انتظار می رود که سال آینده نمایشگاه باشکوه تر برگزار شود و ما از فردای همین نمایشگاه برنامه ریزی برای نمایشگاه یازدهم را شروع خواهیم کرد.»

گفتنی است، دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران شب گذشته 21 بهمن پایان یافت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افزایش استقبال عمومی از رویداد بزرگ گردشگری کشور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..