تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




125 روستای شهرستان بهمئی آبرسانی می‌شود

جهانگیر احسانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج، اظهار داشت: مجتمع بزرگ آبرسانی به 125 روستای شهرستان بهمئی از طریق سد کوثر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی کلنگ زنی شد.

وی از آغاز عملیات اجرایی مجتمع بزرگ آبرسانی به 125 روستای شهرستان بهمئی با اعتباری افزون بر 44 میلیارد ریال خبر داد و افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد خدمات رسانی بی منت به مردم را افتخار خود می‌داند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نمی‌شود.

احسانی ابراز کرد: با بهره‌برداری از این پروژه 12 روستا با جمعیتی افزون بر 22 هزار و 400 نفر از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند که به طور حتم رضایت مردم به عنوان ولی نعمتان را به همراه دارد.

معاون مهندسی توسعه شرکت آب و فاضلاب روستایی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: اعتبار مورد نیاز مجتمع بزرگ آبرسانی به 125 روستای شهرستان بهمئی از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی تامین می‌شود.

احسانی با بیان اینکه برای اتمام این پروژه 24 میلیارد تومان نیاز است تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار لازم در سال 97 شاهد بهره‌برداری از این پروژه بزرگ هستیم.

انتهای پیام/

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «125 روستای شهرستان بهمئی آبرسانی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..