تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاه به آموزش و پرورش در بودجه سال 96 در اولویت قرار نگرفته است

حمیدرضا حاجی‌بابایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان با اشاره به بودجه سال 96 اظهار داشت: شاکله بودجه ارائه شده به مجلس وابستگی بیشتری به نفت دارد.

وی بیان کرد: اوراق مشارکت بودجه سال 96نیز بیشتر شده و به نظر ما این بودجه یک کسری مفرط خواهد داشت.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس با اشاره به بودجه پیش‌بینی شده برای آموزش و پرورش گفت: بودجه پیش‌بینی شده برای آموزش و پرورش نسبت به سالهای گذشته با کاهش مواجه است و این نشان می‌دهد که باید به آموزش و پرورش نگاه ویژه‌ای شود.

وی خاظرنشان کرد: طبق برنامه مصوب شده توسعه باید بودجه آموزش و پرورش نسبت به سایر وزارتخانه‌ها در اولویت قرار گیرد که ما این اولویت را در بودجه سال 96 ارائه شده دولت مشاهده نمی‌کنیم.

حاجی‌بابایی تصریح کرد: مجلس باید تلاش کند تا این عدم توجه را جبران کند.

وی با اشاره به نظر کمیسیون تلفیق در مورد حداقل حقوق سال 96 ابراز کرد: ما روی حداقل حقوق بحث نکردیم اما با توجه به اینکه امسال حداقل حقوق حدود 950 تومان است و با شرایط جدیدی که دولت دارد ممکن است حداقل حقوق یک میلیون و 50 هزار تومان، یک میلیون و 100 هزار تومان و یا یک میلیون 200 هزار تومان شود که باید توسط دولت اعلام شود.

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه مجلس در مورد بودجه عمرانی کشور نیز اظهار داشت: عدد و رقم بودجه عمرانی که 60 هزار میلیارد تومان تعیین شده که خوب است اما به نظرم استحکام لازم را ندارد.

وی اضافه کرد: پشتوانه قوی برای 60 هزار میلیارد تومان بودجه عمرانی وجود ندارد، وقتی 40 هزار میلیارد تومان از این میزان از محل اوراق مشارکت است و کسری مفرطی نیز در آموزش و پرورش وجود دارد در پایان سال بودجه به سمت کسری‌ها هدایت می‌شود.

حاجی‌بابایی بیان کرد: در حالی که عدد بودجه عمرانی خوب است اما کسریها سبب می‌شود تا بودجه عمرانی شکل واقعیت به خود نگیرد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاه به آموزش و پرورش در بودجه سال 96 در اولویت قرار نگرفته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..