تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعدادی از مدارس همدان صبح شنبه تعطیل است

به گزارش شامگاه جمعه روابط عمومی آموزش و پرورش استان، محمد پورداود، افزود: به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر و خیابان‌ها، مراکز پیش دبستانی و مدارس ابتدایی نواحی 1 و 2 همدان، بهار، لالجین، کبودرآهنگ، گل تپه، فامنین، قهاوند، رزن، سردرود و قروه در نوبت صبح شنبه 23 بهمن‌ماه تعطیل است.
وی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان استان می‌توانند آخرین اخبار و اطلاعات مربوط به تعطیلی مدارس را از طریق تلفن گویای 31359 دریافت کنند.
طبق اعلام هواشناسی، بارش باران و برف که از ظهر پنجشنبه در همدان آغاز شده تا اواخر هفته ادامه دارد و احتمال یخ زدگی، مه آلودگی و لغزندگی معابر و محورهای ارتباطی پیش بینی می شود.
حدود 285 هزار دانش آموز در 2 هزار و 800 آموزشگاه استان همدان با بیش از 12 هزار کلاس درس تحصیل می کنند.
1181 /6993
خبرنگار:الهام تدین**انتشار : اکبر بهاروند

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعدادی از مدارس همدان صبح شنبه تعطیل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..