تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فناوری جدید پزشکی برای مشاهده قلب جنین با کیفیت بسیار بالا

فناوری جدید پزشکی برای مشاهده قلب جنین با کیفیت بسیار بالا

دانش > پزشکی - محققان با استفاده از اسکن MRI و الگوریتم و میدان مغناطیسی موفق به ایجاد تصویری با وضوح بالا از جنین ۲۰ هفته‌ای انسان شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از دیلی‌میل، این پروژه 10 میلیون پوندی که iFIND نام دارد، در لندن و به منظور ایجاد تجهیزات اسکن با کیفیت بالا انجام شد.

به گفته محققان این پژوهش، پدران و مادران در آینده‌ای نزدیک شانس این را دارند تا حرکت‌ها و تکان‌های نوزادان متولد نشده خود را در هفته‌های اول بارداری ببینند.

تاکنون والدین برای دیدن نوزاد متولد نشده خود از سونوگرافی استفاده می‌کردند که تصاویری سیاه و سفید و با کیفیت معمولی را به آنها ارائه می‌کند اما با این فناوری جدید آنها این شانس را خواهند داشت تا قلب جنین 20 هفته‌ای خود را با استفاده از اسکن فوق‌العاده پیشرفته در تصاویری با وضوح بسیار بالا تماشا کنند.

این تیم تحقیقاتی امیدوارند که روزی همه مادران بتوانند از این فناوری جدید بهره ببرند.

۵۴۵۴




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فناوری جدید پزشکی برای مشاهده قلب جنین با کیفیت بسیار بالا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..