تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترکیب پرسپولیس استقلال دربی یکشنبه بهمن 95

ترکیب پرسپولیس استقلال دربی یکشنبه بهمن 95

لیست نهایی پرسپولیس و استقلال برای دربی

darbi ترکیب پرسپولیس استقلال دربی یکشنبه بهمن 95

تمام مربی ها در اول فصل سعی می کنند به جز خرید بازیکنان با کیفیت برای ترکیب اصلی، چند مهره خوب هم برای نیمکت ذخیره داشته باشند تا آنها بتوانند در دقایقی که به زمین می آیند، جریان بازی را عوض کنند. با نگاهی به ترکیب اصلی دو تیم استقلال و پرسپولیس تردید باقی نمی ماند که 11 بازیکن داخل زمین قرمزهای تهرانی پرستاره تر هستند ولی به نظر می رسد وضع آبی ها روی نیمکت کمی بهتر است رقیب خود است چرا که حداقل آنها در این فصل تعداد دقایق بیشتری بازی کرده اند و البته در بازی هایی که در زمین بوده اند تاثیرگذاری بیشتری روی بازی تیم شان داشته اند.

ترکیب پرسپولیس

به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، پس از تمرین امروز جمعه، نام 20 بازیکن را برای حضور در اردوی پیش از دیدار برابر استقلال به شرح زیر اعلام کرد:

علیرضا بیرانوند، رادوشوویچ، ابوالفضل درویش‌وند، سید جلال حسینی، رامین رضائیان، حسین ماهینی، محسن ربیع خواه، محمد انصاری، محسن مسلمان، سروش رفیعی، وحید امیری، علی علیپور، ولادیمیر پریموف، مهدی طارمی، فرشاد احمدزاده، صادق محرمی، الکسی پلی یانسکی، حمیدرضا طاهرخانی، شهاب کرمی و سامان نریمان جهان.

گفتنی است؛ تیم پرسپولیس پس از تمرین روز شنبه، برای برپایی اردوی پیش از دربی، در هتل المپیک به اردو می‌رود.

هنوز از ترکیب نهایی استقلال خبری در دست نیست!

ترکیب استقلال

بر عکس پرسپولیس، وضع منصوریان روی نیمکت کمی بهتر از برانکو است چرا که او در جریان بازی می تواند بازیکنانی را به زمین بفرستد که هم تعداد بیشتری بازی کرده اند و هم در طول فصل موفق شده اند از نیمکت نشین های پرسپولیس نمایش بهتری داشته باشند.
استقلال در بازی با پرسپولیس می تواند از بازیکنان نیمکت نشینی مثل حسین حسینی، مجید حسینی، محسن کریمی، میلاد زکی پور، فرشید باقری، جابر انصاری، عظیم گوگ و میعاد یزدانی بهره ببرد که به جز دو بازیکن آخر سایر آنها در دقایق زیادی در این فصل به میدان رفته اند.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترکیب پرسپولیس استقلال دربی یکشنبه بهمن 95»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..