تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در قم برگزار شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، هم زمان با فرا رسیدن سال روز شهادت حضرت زهرا (س) مراسم عزاداری بی بی دو عالم شامگاه جمعه با حضور عزاداران مکتب اهل بیت (ع) در حسینیه شهدای قم برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد در این مراسم سخنرانی کرد و حاج عباس حیدر زاده نیز به مدیحه سرایی پرداخت.

حجت الاسلام و المسلمین نظری منفرد در سخنانی با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی حضرت زهرا (س) اظهار داشت: حضرت زهرا (س) عمر کوتاهی داشت اما مصیبت زیادی را متحمل شد و رنج و درد زیادی کشید.

وی با اشاره به لزوم الگوگیری از ساده زیستی حضرت زهرا (س) گفت: این بانوی پاکدامن زندگی ساده ای داشت که باید الگوی جامعه اسلامی باشد.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) در قم برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..