تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حریف آسیایی استقلال، الشباب را 4 تایی کرد

کد خبر: ۴۷۷۶۳۵

۴۵۷  بازدید

حریفان اماراتی تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دیدارهای هفته هجدهم لیگ فوتبال این کشور به پیروزی رسیدند.

خبرگزاری تسنیم: حریفان اماراتی تیم‌های استقلال تهران و استقلال خوزستان در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در دیدارهای هفته هجدهم لیگ فوتبال این کشور به پیروزی رسیدند.

 تیم الاهلی امشب (جمعه) میزبان الشباب بود و با نتیجه 4 بر یک حریف خود را شکست داد. احمد خلیل (18 و 88) و دیوپ، مهاجم سنگالی (65 و 71) زننده گل‌های تیم الاهلی بودند. الاهلی با این پیروزی خانگی 38 امتیازی شد و به رتبه سوم جدول رده‌بندی لیگ امارات صعود کرد. این تیم اماراتی در گروه A لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های استقلال تهران، التعاون عربستان و لوکوموتیو ازبکستان قرار دارد.

در دیگر دیدار امشب لیگ امارات نیز تیم الجزیره با نتیجه 3 بر یک بن‌یاس را شکست داد و با 47 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. الجزیره در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های استقلال خوزستان، لخویای قطر و الفتح عربستان جای گرفته است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حریف آسیایی استقلال، الشباب را 4 تایی کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..