تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اکبرپور: السد قوی‌تر از پرسپولیس بود/ استقلال می‌تواند در داربی نتیجه بگیرد

ساعت24-بازیکن سابق استقلال معتقد است السد تیم قوی‌تری نسبت به پرسپولیس است و استقلال می‌تواند در داربی 84 پایتخت به نتیجه برسد.

علیرضا اکبرپور  درباره پیروزی استقلال مقابل السد و صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: به نظرم استقلال یکی از بهترین بازی‌های خود را در چند وقت اخیر انجام داد و نشان داد که چه تیم بزرگی است. استقلال از اول فصل مشکلاتی را داشت اما دیروز یک تیم کامل بود و نشان داد با تفکر به میدان می‌رود. مهم‌ترین شاخصه استقلال جوانی این تیم است اما دیروز بسیار باتجربه عمل کرد.

مهاجم سابق استقلال با بیان اینکه جوانی تیم موجب دوندگی بالا شده بود افزود: بازیکنان استقلال با تحت فشار قرار دادن السد اجازه هنرنمایی را به بازیکنان این تیم ندادند. السد بازیکنان بزرگی مانند ژانوی را در ترکیب خود داشت اما همگی خنثی شدند. استقلال بیش از حد به این تیم فشار آورد و همین موضوع موجب برتری تیم منصوریان شده بود.

او در ادامه گفت: استقلال در تمام طول بازی حاکم مطلق میدان بود. استقلال تیم جوانی است که می‌تواند 120 دقیقه فشار بیاورد. آن‌ها می‌توانند برای بازی روز یکشنبه به خوبی ریکاوری کنند و به آمادگی کامل برسند. با توجه به اینکه این تیم جوان است، بهتر می‌تواند به آمادگی برسد. فقط باید بازیکنان را از لحاظ روحی و روانی آمادگی این دیدار کنند. حضور تماشاگران کمک بسزایی به استقلال می‌کند. منصوریان مربی‌ای است که در اروپا بازی کرده و می‌داند که چه کارهایی الزامی است.

اکبرپور در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند مقابل پرسپولیس به نتیجه خوبی دست یابد تاکید کرد: به نظرم پرسپولیس قوی‌تر از السد نیست. السد بازیکنان نامی زیادی دارد و متوقف کردن پرسپولیس برای استقلال کار دشواری نخواهد بود. معتقدم استقلال می‌تواند از این بازی امتیاز بگیرد. تیم دیروز استقلال مشکلی نداشت و می‌توانند به پرسپولیس گلزنی کنند.

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد خط حمله این تیم نیز گفت: خط حمله استقلال زهردار نبود و نتوانست در موقعیت‌های مناسب جاگیری کند. باید این مشکل برطرف شود و در دیدار با پرسپولیس بتوانند از موقعیت‌های خود بیشترین بهره را ببرند.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اکبرپور: السد قوی‌تر از پرسپولیس بود/ استقلال می‌تواند در داربی نتیجه بگیرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..