تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




علمای بحرین: قتل 3 جوان بحرینی، ترور سازمان یافته است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از العهد، علمای بحرین اعلام کردند که قتل سه جوان بحرینی به دست رژیم آل خلیفه تروری سازمان یافته است.

علمای بحرین افزودند که این اقدام رژیم آل خلیفه، جنایی است که به صورت غیر قانونی و برای رسیدن به اهداف سیاسی شکست خورده صورت گرفته است.

وزارت کشور بحرین روز پنج‌شنبه از کشته شدن سه نفر و دستگیری هفت تن دیگر خبر داد و افزود این افراد درعملیات برای دستگیری افراد تحت تعقیب دستگیر شده‌اند.

طارق حسن، رئیس پلیس بحرین، این افراد را به فعالیت‌های مسلحانه و قتل مأموران پلیس متهم کرده و گفته است برخی از آنان در یورش اخیر به زندان «جو» در جنوب منامه دخالت داشته‌اند.

مردم بحرین شامگاه پنجنشبه با برپایی تظاهرات، قتل سه فعال دموکراسی خواه توسط نیروهای رژیم آل خلیفه را محکوم کردند.

معترضان در این تظاهرات که در روستای بانی جمره در شمال غرب بحرین برگزار شد، در اعتراض به قتل سه فعال ضد رژیم شعار سردادند.

مناطق مختلف بحرین امروز نیز صحنه تظاهرات و راهپیمایی در اعتراض به قتل این سه جوان بحرینی است.

بحرین از 14 فوریه سال 2011 میلادی (25 بهمن 1389) صحنه خیزش مردمی علیه رژیم آل خلیفه است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «علمای بحرین: قتل 3 جوان بحرینی، ترور سازمان یافته است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..