تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از پیشکسوتان تشک زرد در پایان هفتمین لیگ کشتی آزاد شهر قدس +‌عکس

هفتمین دوره لیگ کشتی آزاد شهر قدس با قهرمانی تیم شهدا در رده بزرگسالان و با تجلیل از پیشکسوتان کشتی ایران به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری صداوسیما و بر اساس اعلام روابط عمومی هیآت کشتی شهر قدس فینال مسابقات لیگ برتر کشتی شهر قدس یادواره شهدا که بواسطه حضورچهره های مطرح کشتی ایران بزرگترین لیگ  کشتی کشور به حساب میآید،  روز پنج شنبه 21 بهمن ماه در سالن شهید آقا محمدی  برگزار و قهرمانان پنج رده سنی خود را شناخت.

این مسابقات با شرکت758 کشتی گیر از34 باشگاه طی 6 هفته به انجام رسیده و بعد از انجام1116 رقابت رودررو تیمهای برتر معرفی شدند.

مراسم هفته پایانی این رقابتها در حضور منصور برزگر،  محمد رضا طالقانی،  عبدالله عزیزی،  حسن رنگرز، ناصر نوربخش ، روسای ادارات و هیاتهای ورزشی،  مدیران حوزه های مختلف شهر قدس و علاقمندان به کشتی برگزار گردید.

در این مراسم ابتدا مهندس احمدیان رییس هیآت کشتی شهر قدس ضمن خیر مقدم گویی به میهمانان و حضار،  گزارشی از نحوه برگزاری مسابقات ارایه نمود.  سپس منصور برزگر پیشکسوت صاحب نام کشتی در سخنانی کوتاه جوانان را به تحصیل  و ورزش تشویق کرده 

 گفت ورزشکار و قهرمان امروز باید فرهیخته و تحصیل کرده باشد. 

در پایان از دوازده قهرمان سال جاری شهرقدس که در مسابقات مختلف به عناوین مهم دست یافته اند تقدیر به 

عمل آمد

نتایج مسابقات لیگ بزرگ یادواره شهدای شهر قدس به شرح ذیل می باشد:

Bookmark and Share X Share

نام:

ایمیل:

* نظر:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از پیشکسوتان تشک زرد در پایان هفتمین لیگ کشتی آزاد شهر قدس +‌عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..