تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترامپ: رای دادگاه استیناف تصمیم خفت باری بود

به گزارش رجانیوز، «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به رای دادگاه سانفرانسیسکو درباره لغو منع قانون مهاجرت به این کشور، گفت که این تصمیم، خفت بار بوده است.

وی در پیام توئیتری خود نوشت: جنگ قانونی به راه افتاده است. از نظر کلی قابل توجه است که اعضای هیات دادگاه حتی برای استناد به اساسنامه به خود زحمت نداده اند. تصمیم خفت باری است.

قانون منع مهاجرت که اخیرا توسط ترامپ به امضا رسید توسط یکی از قضات فدرال ایالت واشنگتن به حالت تعلیق درآمد و پس از آن، فوریت رسیدگی به این قانون نیز رد شد که این اقدامات با واکنش شدید ترامپ مواجه شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترامپ: رای دادگاه استیناف تصمیم خفت باری بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..