تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیکن جدید پرسپولیس با شماره 66

کد خبر: ۴۷۷۶۱۵

۱۰۹۳  بازدید

بازیکن جدید پرسپولیس شماره 66 را در این تیم گرفت تا اینگونه کری خوانی برای رقیب را آغاز کند.

ورزش سه: شهاب کرمی که در نقل و انتقالات نیم فصل راهی پرسپولیس شده، شماره پیراهن 66 را برای ادامه حضورش در این تیم انتخاب کرد و از مسوولان باشگاه دریافت کرد.

هافبک دفاعی سابق فولاد خوزستان که به دنبال دریافت شماره 6 این تیم بود، با توجه به اینکه این شماره پیش از این توسط آنتونی گولچ، مدافع استرالیایی سابق این تیم انتخاب شده بود در آن ناکام ماند و تصمیم گرفت با شماره 66 فصل پیش رو به کار خود در جمع سرخپوشان ادامه دهد.

شهاب کرمی که دوران سربازی خود را در ملوان بندرانزلی پشت سر گذاشته و به عنوان بازیکن آزاد راهی پرسپولیس شده، در پست هافبک دفاعی در جدال با کمال کامیابی نیا برای حضور در ترکیب خواهد جنگید و کار سختی مقابل این بازیکن ملی‌پوش پیش‌رو خواهد داشت. البته محرومیت کامیابی نیا از دو دیدار آتی این امیدواری را برای شماره 66 جدید سرخپوشان ایجاد کرده که موفق شود نظر برانکو ایوانکوویچ را برای حضور در ترکیب اصلی به خود جلب کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیکن جدید پرسپولیس با شماره 66»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..