تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دخالت اتحادیه اروپا در فوتبال!

دخالت اتحادیه اروپا در فوتبالبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سران کمسیون ورزشی اتحادیه اروپا (EU)در تازه ترین اظهار نظر خود گفتند که تیم های باشگاهی فوتبال کشورهای عضو این اتحادیه باید پرچم این قاره را بر روی لباس های خود درج کنند.

براساس این گزارش همچنین باید پرچم اتحادیه اروپا برروی سر در استادیوم های ورزشی و حتی سردر باشگاه ها نصب شود.

گفتنی است: تیم های ملی فوتبال عضو اتحادیه اروپا نیز باید در پیراهن جدید خود از پرچم این اتحادیه استفاده کنند و این درحالیست که روسای برخی فدراسیون های فوتبال ملی عضو اتحادیه اروپا بر این باورند که باید لوگوی جدیدی طراحی شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دخالت اتحادیه اروپا در فوتبال!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..