تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از ۶ مدل محبوب نیسان با پکیج Midnight

نیسان در نمایشگاه خودروی شیکاگو ۲۰۱۷، پکیج تیونینگ خاصی برای خودروهای خود عرضه کرده است. این پکیج شامل تغییرات در نمای ظاهری شش مدل از خودروهای این شرکت است. 

نیسان در روز پنج‌شنبه در نمایشگاه اتومبیل شیکاگو ۲۰۱۷ از شش خودرو با پکیج Midnight رونمایی کرد. این پکیج در سال ۲۰۱۶ روی مدل Sentra SR معرفی شده بود که شامل به‌روزرسانی‌هایی در ظاهر خودرو می‎شد. این تغییرات، از رینگ آلیاژی مشکی گرفته تا تیره کردن رنگ بدنه خودرو را در بر می‌گیرد.

نیسان با پکیج midnight

نیسان قیمتی معادل با ۱۳۰۰ دلار (به‌طور متوسط) برای این پکیج در نظر گرفته است. این شش مدل از خودروهای نیسان سال ۲۰۱۷ شامل سنترا اس آر (Sentra SR)، آلتیما اس آر (Altima SR)، ماکسیما اس آر (Maxima SR)، راگ اس وی (Rogue SV)، مورانو پلاتینیوم (Murano Platinum) و پث فایندر (Pathfinder) می‌شود. شایان ذکر است که با انتخاب این پکیج، در انتخاب رنگ بدنه خودرو محدود به رنگ‌های مشکی، سفید، خاکستری و قرمز خواهید شد.

نیسان با پکیج midnight

در ادامه با تغییراتی که هر پکیج برای هر مدل ارائه می‌دهد، آشنا می‌شویم.

سنترا اس آر نسخه Midnight: شامل رینگ‏های آلیاژی ۱۷ اینچی، آینه‎های جانبی مشکی و اسپویلر عقب می‌شود. قیمت این بسته معادل ۴۹۰ دلار است.

آلتیما اس آر نسخه Midnight: شامل رینگ‏های آلیاژی ۱۸ اینچی، آینه‎های جانبی مشکی، استارت موتور از راه دور، چراغ‌های جلو ال ای دی (LED) و اسپویلر عقب می‌شود. قیمت این تجهیزات معادل ۹۹۰ دلار است .

ماکسیما اس آر نسخه Midnight: شامل رینگ‎های آلیاژی ۱۹ اینچی، اسپویلر مشکی عقب و دیفیوزر عقب است و قیمتی معادل ۱۱۹۵ دلار دارد.

راگ اس وی نسخه Midnight: شامل رینگ‎های آلیاژی ۱۷ اینچی، روشنایی آرم نیسان روی رکاب، محافظ سپر عقب، ریل‌های سقفی و گل پخش‌کن می‎شود که ۹۹۰ دلار ارزش دارد.

مورانو پلاتینیوم نسخه Midnight: رینگ‎های آلیاژی ۲۰ اینچی، ریل‎های سقفی و گل پخش‌کن. قیمت آن معادل  ۱۱۹۵ دلار است.

پث فایندر نسخه Midnight: رینگ‎های آلیاژی ۲۰ اینچی، روشنایی آرم نیسان روی رکاب، آینه‎های جانبی مشکی‌رنگ، اسپویلر و گل پخش‌کن. قیمت این پکیج ۱۱۹۵ دلار تمام می‎شود.

نیسان با پکیج midnight




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از ۶ مدل محبوب نیسان با پکیج Midnight»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..