تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مردم مانع سخنرانی شاگرد شیخ فتنه گر در بندرگز شدند

ساعت: 17:41 منتشر شده در مورخ: 1395/11/22 شناسه خبر: 1035614

با شعارهای بندرگزی بیداره از فتنه گر بیزاره ؛

مردم انقلابی شهرستان بندرگز امروز ۲۲ بهمن مانع سخنرانی احمد مازنی نماینده اصلاح طلب تهران و شاگرد شیخ فتنه گر در راهپیمایی شدند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گلستان ما ؛ مراسم راهپیمایی 22 بهمن شهرستان بندرگز همانطور که پیش بینی می شد با حواشی گسترده ای همراه بود .

از چند روز گذشته و با انتخاب احمد مازنی نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی به عنوان سخنران راهپیمایی 22 بهمن گرگان موجی از مخالفتهای مردمی در منطقه شکل گرفت و برخی مسئولان استانی نیز به عواقب این انتخاب و سخنرانی وی اعتراض کرده و هشدار دادند .

اما امروز مردم بندرگز با شعارهای مرگ بر فتنه گر و تهیه پلاکاردهایی با همین مضامین راهپیمایی پرشور خود را آغاز کردند و به طرف مسجد جامع حرکت کردند.

احمد مازنی نیز با توجه به مخالفتهای گسترده مردمی نتوانست در این مراسم سخنرانی کند و حجت الاسلام کشیر رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان بندرگز سخنرانی کرد .

photo 2017 02 10 12 49 20

تعداد اندکی از اصلاح طلبان بندرگز نیز با انحراف در افکار عمومی خواهان تغییر مسیر راهپیمایی 22 بهمن به سمت ساحل دریا بودند که با نامه شورای هماهنگی و ایستادگی مسئولان انقلابی بندرگز از این نقشه شوم باز ماندند . 

در واقع راهپیمایی 22 بهمن متعلق به نظام و مردمی هست که در راه آن جان خود را از دست داده اند و اینکه کسی با صدای بلند و با افتخار خود را شاگرد شیخ فتنه گر و ساده لوح یعنی کروبی معرفی کند ، شیخی که به دنبال تغییر در حکومت ایران بود و فتنه 88 را با آن همه خسارت به نظام ایجاد کرد ، چطور توقع دارد که مردم پای سخنرانی وی بنشینند و نهادهای انقلابی نیز سکوت کنند.

در واقع این حرکت مردمی فریاد خفته در سینه مردم این خطه است که از ابتدای انقلاب دل در گروی انقلاب و نظام داشته اند و فراز و نشیب های روزگار نتوانست آنها را از مسیر ولایت دور سازد .

photo 2017 02 10 12 51 27

انتهای پیام /




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مردم مانع سخنرانی شاگرد شیخ فتنه گر در بندرگز شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..