تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایندیپندنت: رهبر ایران از مردم خواسته بود نشان دهند از تهدید‌ات آمریکا نمی‌ترسند

به گزارشفارس، روزنامه ایندیپندنت در راستای مقابله با جنگ‌طلبی آمریکا اعلام کرد که صدها هزار تن با سر دادن شعار مرگ بر آمریکا در ایران راهپیمایی کردند.

روابط میان ایران و آمریکا پس از روی کار آمدن «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا و به دنبال ممنوعیت سفر اتباع هفت کشور که یکی از آنها ایران است و اعمال تحریم‌های جدید وارد مرحله جدید و پرتنشی شد.

در تظاهرات امروز هم «حسن روحانی» رئیس جمهور ایران گفت که ایران در برابر زبان تهدید سر خم نمی‌کند و با قدرت در برابر سیاست‌های جنگ‌افروزانه دولت جدید آمریکا خواهد ایستاد.

این روزنامه نوشته است که تصاویر تلویزیونی در ایران مردمی را نشان می‌داد که بر روی تصویر ترامپ ایستاده بودند و ضمن اینکه پرچم‌های آمریکا و اسرائیل را به آتش‌ می‌کشیدند فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دادند. «آیت‌الله خامنه‌ای» رهبر ایران از مردم کشورش خواسته بود تا نشان دهند که از تهدید‌های آمریکا نمی‌ترسند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایندیپندنت: رهبر ایران از مردم خواسته بود نشان دهند از تهدید‌ات آمریکا نمی‌ترسند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..