تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تركيب احتمالى استقلال مقابل پرسپوليس

لئوناردو پادوانی، میلاد زکی‌پور، رابسون جانواریو، امید ابراهیمی، حيدرى ،امید نورافکن، کاوه رضایی، جابر انصارى ،مجتبی حق دوست و علی قربانی دیگر بازیکنان اصلی استقلال در دیدار مقابل پرسپوليس هستند و با توجه به نظر منصوریان احتمال حضور این بازیکنان در دربى ٨٤ زیاد خواهد بود.

 سرمربی آبی‌ها به نوعی هارمونی ترکیب تیمش را پیدا کرده و بازیکنان جوانش به بهترین شکل اعتماد او را پاسخ داده‌اند. بعد از بازی‌ها و نتایج خوب استقلال در نیم فصل دوم، منصوریان به ترکیب اصلی شامل 11 بازیکن فیکس و 2 تا 3 ذخیره دست پیدا کرده و استقلال هم با این مدل چینش بازی روان‌تری را به نمایش می‌گذارد.

اکنون استقلال در یکی از حساس‌ترین بازی‌های فصل باید برابر پرسپوليس قرار بگیرد. منصوریان این بار هم ریسک نمی‌کند که تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد کند. جلوتر از رحمتی، به احتمال فراوان زوج رابسون-پادوانی مانند بازی ماشین‌سازی و السد قطر حضور خواهند داشت و حيدرى و زکی‌پور در کناره‌ها. 

در خط هافبک هم ابراهیمی، نورافکن، انصارى و حق‌دوست در سطح آمادگی بالایی قرار دارند و احتمال تغییر عقیده منصوریان درباره حضور فیکس این بازیکنان بسیار کم است. كاوه رضايى نيز در اين ديدار در خط حمله قرار مى گيرد و با توجه به مصدوميت غفورى ،حيدرى به جاى او در تركيب قرار مى گيرد .علی قربانی هم که در خط حمله، ستاره بی‌چون و چرای دو هفته اخیر آبی‌ها بوده، باز هم امید منصوریان برای باز کردن دروازه حریف خواهد بود.

مگويان و غفورى به دليل مصدوميت دربى ٨٤ را از دست دادند و با توجه به آمادگى بالاى انصارى و پشت سر گذاشتن دوران آسيب ديدگى اين بازيكن مى تواند در ديدار مقابل پرسپوليس،تيم خود را همراهى كند.

دیدار 2 تیم فوتبال استقلال و پرسپوليس روز يكشنبه برگزار مى شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تركيب احتمالى استقلال مقابل پرسپوليس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..