تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حماس خواستار تشدید عملیات‌های مقاومت در قدس شد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین "حماس" ضمن استقبال از عملیات روز گذشته تل‌آویو که به زخمی شدن 7 صهیونیست منجر شد، عموم ملت فلسطین را به تشدید انتفاضه و عملیات ‌مقاومت علیه دشمن صهیونیستی فراخواند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، فوزی برهوم سخنگوی حماس در بیانیه‌ای مطبوعاتی تصریح کرد که این عملیات در چارچوب واکنش‌های ملت فلسطین به تجاوزات و جنایت‌های دشمن صهیونیستی علیه سرزمین و مقدسات آن صورت می‌گیرد.

برهوم افزود: عملیات روز گذشته تل‌آویو بیانگر اصرار ملت فلسطین به ادامه مقاومت و دفاع از حقوق خود به رغم تمامی سختی‌ها و دشواری‌ها است و این عملیات شکست توطئه‌های دشمن برای شکستن عزم و اراده این ملت را ثابت کرد.

جنبش حماس بار دیگر از این عملیات قهرمانانه استقبال کرد و دشمن صهیونیستی را مسئول تبعات و عواقب تداوم سیاست‌های نژاد پرستانه خود علیه ملت فلسطین دانست.

این جنبش عموم ملت فلسطین و جریان‌های سیاسی و اسلامی آن را به تشدید انتفاضه قدس و عملیات‌های مقاومتی به منظور جلوگیری از ادامه تجاوزات و جنایت های اشغالگران فراخواند.

در عملیات مقاومتی ( تیراندازی و حمله با سلاح سرد) صادق ناصر ابو مازن جوان فلسطینی ساکن نابلس در شرق تل‌آویو، 7 اسرائیلی زخمی شدند. این جوان فلسطینی نیز در نهایت به بازداشت پلیس رژیم صهیونیستی درآمد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حماس خواستار تشدید عملیات‌های مقاومت در قدس شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..