تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با شخصیت تانوس در فیلم Avengers: Infinity War، همچون یک نقش اصلی رفتار می‌شود

با شخصیت تانوس در فیلم Avengers: Infinity War، همچون یک نقش اصلی رفتار می‌شود

کوین فیگ، رئیس استودیو‌های مارول می‌گوید که شخصیت تانوس آنچنان در فیلم Avengers: Infinity War نقش مهمی ایفا می‌کند که حتی می‌توان او را شخصیت اصلی این فیلم دانست! با جزئیات این خبر در تک‌شات همراه باشید.

در مصاحبه‌ای با وبسایت Collider، آقای فیگ بیان کرده که اگرچه در قسمت جدید مجموعه‌ی انتقام‌جویان تعداد زیادی از ابرقهرمان‌های مهم حضور دارند، اما حضور تانوس به شکلی خواهد بود که می‌توان گفت نقش اصلی فیلم را او بر عهده دارد. ظاهرا قرار است بر خلاف دو قسمت قبلی مجموعه (انتقام‌جویان و انتقام‌جویان: عصر آلتران) که در آن‌ها، قهرمانان صرفاْ با همکاری یکدیگر دشمنان اصلی خود را به راحتی مغلوب می کردند، سال آینده قسمت جدید برای سری انتقام جویان یک "انحراف" باشد:

تانوس در جنگ بی‌نهایت - که فیلمی پر از کاراکتر‌های مختلف است - طوری خواهد بود که شما با دیدنش به راحتی می‌توانید بگویید که او عهده‌دار نقش اصلی فیلم است؛ و این موضوع با وجود رویه‌ای که ما قبلا در این مجموعه طی کرده بودیم یک انحراف محسوب می‌شود. اما به نظر ما این موضوع درخور فیلمی است که عنوان "جنگ بی‌نهایت" را یدک می‌کشد.

انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت صاحب یکی از شلوغ ترین تیم‌های بازیگری در تاریخ فیلم‌های مارول است. شایعه‌ها حاکی از آن هستند که قریب به ۶۰ کاراکتر در فیلم حضور خواهند داشت! مسئله‌ای که به گفته‌ی کارگردانان فیلم، جو و آنتونی روسو، کمی اغراق شده است. جو روسو در مصاحبه با Latino Review اما اذعان داشته که تعداد بازیگران این فیلم در تاریخ فیلم‌های مارول بی‌سابقه است:

آن‌ها در تعداد و طراحی استثنایی خواهند بود. نکته‌ای که برایشان وجود دارد این است که باید تا جایی که می‌توانند جاه‌طلب باشند. این فیلم باید چند وجهی باشد چرا که مثلا نام فیلم " کاپیتان آمریکا: جنگ بی‌نهایت" نیست و تنها " جنگ بی‌نهایت" است. مخاطبان باید بتوانند فیلم را از زاویه‌ی دید کاراکتر‌های مختلف ببینند. این فیلم همچون فیلم Nashville برای دنیای ابرقهرمانان خواهد بود؛ یک قصه گویی به سبک Vignette (نوع خاصی از داستان سرایی که در آن به هر کاراکتر به شکلی ویژه پرداخته می شود)

مارول از زمان اولین قسمت انتقام‌جویان که در سال ۲۰۱۲ به روی پرده رفت، چند باری به صورت کوتاه شخصیت تانوس را در فیلم‌هایش از جمله در عصر آلتران و نگهبانان کهکشان، نشان داده است. ظاهرا او به دنبال جمع‌آوری سنگ‌های ابدیت است که تا کنون نقش پر‌رنگی در چندین فیلم مارول ایفا کرده‌اند. ایفای نقش این شخصیت منفی بر عهده‌ی جاش برولین است.

انتقام‌جویان: جنگ بی‌نهایت هم اکنون در حال فیلم برداری در آتلانتای آمریکاست و در تاریخ ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ اکران خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با شخصیت تانوس در فیلم Avengers: Infinity War، همچون یک نقش اصلی رفتار می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..