تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تماشا کنید: این پهپاد ژاپنی با بازوهای رباتیک خود توانایی حمل بار را دارد

تماشا کنید: این پهپاد ژاپنی با بازوهای رباتیک خود توانایی حمل بار را دارد

امروزه پهپادها کاربردهای مختلفی در آسمان پیدا کرده اند. از تحویل کالا گرفته تا عکاسی و فیلمبرداری هوایی، پهپادها به خوبی توانسته اند جای خود را در قلب افراد باز کنند. اما شاید هنوز هم جای پیشرفت زیادی در این حوزه وجود داشته باشد. از همین رو، شرکت ژاپنی ProDrone قابلیتی را به پهپادهای خود افزوده که آنها را بیش از پیش کاربردی کرده است. با تک شات همراه باشید.


پهپاد جدیدی که این شرکت رونمایی کرده به دو بازوی رباتیک مجهز است که توانایی انجام کارهای مختلفی را دارند. به نظر می رسد این بازوهای قدرتمند را می توان در انجام بسیاری از کارهای روزانه به کار گرفت.


فرد بوردا، از مشاورین شرکت ProDrone درباره این پهپاد جدید گفته "ایده ساخت بازوی رباتیک برای پهپادی که توانایی حمل بار را دارد از آنجا مطرح شد که دیدیم پهپادهای تجاری و صنعتی امروزه آنقدر توانمند شده اند که محدود ساختن آنها به صرفا عکاسی هوایی دیگر معقول به نظر نمی رسد. می توان از این بازوها به عنوان دو دست برای انجام کارهای خطرناک یا دشوار برای انسان ها استفاده کرد. تیم ما می خواست این دیدگاه را با دیگران به اشتراک بگذارد و نشان دهد که مهندسین اش چه توانایی هایی دارند، در نتیجه این پهپاد مجهز به بازوی رباتیک را ساختیم."


این پهپاد قابلیت حمل بار تا سقف 10 کیلوگرم را دارد، می تواند دکمه ها را خاموش و روشن کند، سیم ها را برش بزند، و مواد خطرناک را حمل کند. این ربات نخستین بار در نمایشگاه جهانی پهپادها در لاس وگاس رونمایی شد.


هرچند هنوز مشخص نیست که این پهپاد از چه زمان و با چه قیمتی روانه بازار می شود، آقای بوردا گفته امکان اینکه از این پهپاد در برخی زمینه ها به طور محدود استفاده شود زیاد است. او گفته مدل تجاری ProDrone امروزه فراهم کردن اطلاعات و روش های تولیدی پهپادها برای شرکت های صنعتی است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تماشا کنید: این پهپاد ژاپنی با بازوهای رباتیک خود توانایی حمل بار را دارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..