تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هشدار مقامات دفاعی و اطلاعاتی آمریکا درباره تحریم سپاه

مقامات اطلاعاتی و دفاعی آمریکا نسبت به قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در لیست گروه های تروریستی هشدار دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدولت بهار به نقل از راشاتودی، مقامات ارشد نظامی به کاخ سفید هشدار دادند که قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی می تواند جان نیروهای آمریکایی در عراق را که نیروهای سپاه نیز در آن مشغول جنگ علیه گروه داعش هستند، به خطر بیاندازد.

واشنگتن پست به نقل از منابع دولتی که نخواستند نامشان فاش شود اعلام کرد مقامات اطلاعاتی و ارشد بلند پایه آمریکایی نسبت به این مسئله هشدار جدی داده اند.

این اخبار درجریان آمادگی کاخ سفید برای قرار دادن نام سپاه پاسداران در لیست سازمان های تروریستی منتشر شده است.

طرح مذکور که احتمالا به صورت فرمان اجرایی از سوی اوباما صادر خواهد شد هرگونه تامین تجهیزات و یا تماس با این سازمان را ممنوع خواهد کرد.

با توجه به ماهیت خاص این طرح و احتمال تاثیر آن بر شرایط خاورمیانه، مقامات همچنان درحال بحث درباره این موضوع هستند.

مقامات دفاعی آمریکایی نگرانی این مسئله هستند که اتخاذ چنین سیاستی علیه سپاه ارتباط شکننده میان نیروهای آمریکایی و گروه های شبه نظامی شیعه در عراق ( که توسط سپاه قدس تشکیل شده اند) را قطع کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازواشنگتن پست توافقی تاکتیکی میان نیروهای آمریکایی حاضر در عراق و شبه نظامیان شیعه (با میانجیگری دولت عراق) وجود دارد که مانع از درگیری میان طرفین می شود.

با اینحال این توافق شکننده بوده و از بین رفتن آن می تواند به انجام حملاتی علیه نیروهای آمریکایی منجر شود.


کلید واژه ها: آمریکایی - آمریکا - سپاه پاسداران - گروه های تروریستی - سپاه - سپاه پاسداران انقلاب اسلامی - اطلاعاتی - واشنگتن پست - هشدار - عراق - کاخ سفید - نظامی - واشنگتن - انقلاب اسلامی - دولت - لیست - توافق - گزارش - گروه داعش - ارشد - سفید - شیعه - سپاه قدس - اوباما - درگیری - اسلامی - ممنوع - منتشر - تامین - شرایط




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هشدار مقامات دفاعی و اطلاعاتی آمریکا درباره تحریم سپاه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..