تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رعایت اصول اولیه انقلاب شرط حفظ انقلاب اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛امام جمعه گرگان در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: از مهمترین ضرورت های انقلاب ایران سعه صدر است و باید این تاریخ برای نسل جوان بازگوشود.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: این دستور خداست که باید ایام الله را به مردم یادآوری کرد چون این دستور خداست و قرآن به آن تاکید دارد.

وی ادامه داد: امام خمینی ره با انقلاب ظلم شاهنشاهی را نشان داد و مردم را از این رژیم نجات داد.

آیت الله نورمفیدی گفت: هرگز نباید نظام شاهنشاهی را فراموش کنیم و باید شرایط گذشته برای جوانان ما روشن شود.

وی خاطر نشان کرد: کشور در آن زمان یک وسیله بود که آمریکایی ها برای منافع خودشان از آن استفاده می کردند.

نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد: امروز ایران به عنوان یک بازیگر در منطقه حضور دارد و در مسائل منطقه و دنیا نقش زیادی دارد.

آیت الله نورمفیدی اضافه کرد: دشمن در طی 38 سال گذشته همواره برای ما تحریم های ظالمانه وضع کرد و تصور می کرد با تحریم ایران می تواند انقلاب را از پا در بیاورد اما موفق نشد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رعایت اصول اولیه انقلاب شرط حفظ انقلاب اسلامی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..