تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نرمش با دشمنان برخلاف آرمان‌های انقلاب و امام راحل است/ پشتیبانی مردم از نظام اسلامی مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های غربی‌هاست

ساعت: 14:34 منتشر شده در مورخ: 1395/11/22 شناسه خبر: 1035046

مسئولان استان قزوین در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن مطرح کردند:

مردم و مسوولان استان قزوین طبق قرار قبلی از ساعات اولیه صبح در مسیرهای مشخص شده برای راهپیمایی حضور یافتند تا به شعار (همه باهم می‌آییم) جامه عمل بپوشانند.د

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح قزوین   مردم شهیدپرور و انقلابی استان قزوین امروز همزمان با سراسر کشور به منظور گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در راهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کردند.

مردم و مسوولان استان قزوین طبق قرار قبلی از ساعات اولیه صبح با وجود سرما و برودت هوا در مسیرهای مشخص شده در راهپیمایی حضور یافتند تا به شعار (همه باهم می‌آیم) جامه عمل بپوشانند.

امروز همه و همه از پیر و جوان، زن و مرد آمده‌اند تا بر عهد و پیمان ناگسستنی خود با آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی،راه امام (ره) و شهدا تاکید کنند.

برپایی چندین غرفه فرهنگی و هنری از چهارراه ولیعصر(عج) و میرعماد تا میدان آزادی ، توزیع پرچم جمهوری اسلامی ایران و توزیع پلاکاردها با مضمون شعارهای انقلابی از جمله اقداماتی بود که در این مراسم انجام شد.

مردم با حمل پلاکاردهایی با مضمون "ما تا آخر ایستاده‌ایم"، "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"،" ملت ما بیدار است" و "من انقلابی‌ام" ایستادگی خود در آرمان‌های انقلاب اسلامی را اعلام کردند. 

راهپیمایان همچنین با در دست داشتن پلاکارد هایی حمایت خود را از جبهه مقاومت سوریه و فلسطین اعلام کردند.

۹:۵۸ به گزارش خبرنگار اعزامی، در مسیر میرعماد نیز محدودیت‌های ترافیکی از ساعات اولیه صبح اعمال شده و گروه‌های دانش‌آموزی برای پیوست به راهپیمایی در این مسیر خود را آماده می‌کنند.

۱۰:۰۰ شعار مرگ بر آمریکا در میدان میرعماد طنین انداز شد.

۱۰:۱۳ همه اقشار مردم از پیر و جوان و مرد و زن در مسیرهای راهپیمایی با شور و نشاط خاصی حضور یافته‌اند.

۱۰:۲۴ ، گروه‌های مختلف سرود و نمایش خیابانی در سه راه خیام اقدام به اجرای سرودها و نمایش‌های ملی و حماسی کرده‌اند.

۱۰:۳۰ به گزارش خبرنگار اعزامی در مسیر ولیعصر، تجمع گسترده مردم شریف شهر قزوین در مسیر ولیعصر به سمت سبزه میدان به چشم می‌خورد، مردم از شور و حال وصف ناشدنی برخوردارند.

یک خانم جوان در گفت‌وگو با خبرنگار ما ابراز می‌کند: مردم ما همیشه حاضر و در صحنه هستند و با حضور خود به آمریکا می‌گوییم که هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

وی ادامه می‌دهد: ما همواره پیرو رهبر انقلاب هستیم.

۱۰:۳۷ مردم با شعار (الله اکبر) از ولیعصر به سمت سبزه میدان حرکت می‌کنند.

۱۰:۴۴ حماسه راهپیمایی ۲۲بهمن در قزوین با ندای الله اکبر آغاز شد.


۱۰:۴۹ سرهنگ مهدی طاهرخانی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ما  با بیان اینکه ۲۲ بهمن متعلق به تمام مسلمین جهان است، اظهار کرد: ما ایرانی ها خود را بانی انقلاب اسلامی می‌دانیم بنابراین حضور همه ما در این راهپیمایی بزرگ مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان است.

این مسوول با تاکید بر اینکه هرگز نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد، گفت: ترامپ به دنبال ترس بر دل مسلمین است اما جهان اسلام مخصوصاً شیعیان به هیچ عنوان از هیاهوی این مسوول آمریکایی ترس و واهمه ای ندارند.

وی با اشاره به عاقبت برجام، تصریح کرد: اگر مقام معظم رهبری هم به نوعی اجازه دادند که برجام امضاء شود به این دلیل بود تا جهانیان بدانند آمریکا به هیچ عنوان در هیچ مکان و زمانی به قول و وعده خود پایبند نبوده و نخواهد بود.

۱۰:۵۵  فریدون همتی استاندار قزوین، مجید تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان و حمیده زرآبادی نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی به راهپیمایی ۲۲۲بهمن پیوستند.

۱۱:۰۲ فرج‌الله فصیحی رامندی رییس شورای شهر قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، در حاشیه راهپیمایی گفت: هر سال بر شکوه حضور مردم افزوده می‌شود که جواب محکمی بر یاوه گویی‌های دشمن است.

وی افزود: با توجه به رجزخوانی‌های اخیر ترامپ، این حضور باشکوه جواب دندان شکنی است که مردم ایران دست از سیانت از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی برنخواهند داشت.

این مسوول تاکید کرد: از هر گونه تهدیدی که دشمنان بخواهند نسبت به انقلاب اسلامی داشته باشند هیچ هراسی نداریم و ترامپ هم مانند سایر رییس جمهورهای آمریکا پایدار نخواهد بود.

۱۱:۲ آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، در حاشیه راهپیمایی اظهار کرد: حضور مردم همراه با آگاهی و شعور مردم در راهپیمایی ۲۲۲ بهمن نیز یاس و ناامیدی را برای دشمنان استکباری و منافقین دارد.

وی تصریح کرد: آمریکا شیطان بزرگ است و شیطان قابل اعتماد نیست، کسانی که به شیطان اعتماد می‌کنند به ریسمان پوسیده‌ای چنگ زده‌اند و این ریسمان شکسته شده و همه روانه جهنم خواهند شد.

ابوالفضل ذوالقدر رییس سازمان آتشنشانی قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، در مسیر راهپیمایی اظهار کرد: تهدیدات ترامپ پوشالی بوده و با اقدامات خود چهره واقعی آمریکا را به دنیا شناساند.

وی افزود: مردم برای لبیک گفتن به ندای رهبر معظم انقلاب با شور فراوانی در راهپیمایی شرکت کردند تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان باشد.

این مسوول با اشاره به زورگویی‌های آمریکا و زیرسوال بردن حقوق بشر ایران ابراز کرد: باید انسجام و وحدت خود را حفظ کنیم و در مسیر انقلاب و پشتیبانی از ولایت فقیه گام برداریم.

۱۱:۲۳ محمد کشاورز مسسول فرهنگی و اجتماعی سپاه صاحب الامر(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، ضمن تشکر از حضور پرشور بصیرت گونه مردم استان قزوین در راهپیمایی ۲۲ بهمن بیان کرد: هر سال به دلیل حماقت و اظهار نظرات دشمنان موجب تحریک بیشتر مردم ایران و حضور در تمام راهپیمایی ها می شوند.

این مسسول در خصوص اظهارات اخیر ترامپ گفت: امسال هم صحبت های ترامپ رییس جمهور آمریکا سبب تحریک بیشتر مردم ایران شد.
وی افزود: دستگیری کودک ۵ ساله ایرانی به جرم امنیتی نشان دهنده نادانی این دشمن استکباری است که موجب حضور پرشور مردم ایران شد.

۱۱:۳۰ آیت‌الله محمدی تاکندی مدرس حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، آمریکا دشمن واقعی دین اسلام و ولایت ما است.

وی با اشاره به عهدشکنی‌های آمریکا در برجام افزود: نباید در برابر توطئه‌های استکباری آمریکا علیه نظام جمهوری اسلامی ایران سکوت کنیم.

۱۱:۳۴ احد چگینی سخنگوی شوراهای اسلامی استان‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ما  در مسیر راهپیمایی، اظهار کرد: امروز تجلی اراده ملی مردم در دفاع از انقلاب اسلامی است.

وی افزود: علی رغم رجزخوانی‌های ترامپ و دشمنان استکباری علیه ایران، حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز حکایت از عمق باور مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارد.

این مقام مسوول تاکید کرد: معتقد هستیم هیچ ترامپ‌گونه‌ای نمی‌تواند در مسیر اعتلای نظام و اراده مردم خدشه‌ای وارد کند لذا دشمنان ما قسم خورده هستند و همیشه باید توان نظامی خود را حفظ کنیم.

۱۱:۴۴ فریدون همتی استاندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ما ، با اشاره به اینکه مردم همواره در صحنه حضور دارند، اظهار کرد: از شروع انقلاب تا کنون مردم حضوری پرشکوه در راهپیمایی‌ها، انتخابات و مراسم های ملی و مذهبی داشته اند.

این مسوول تصریح کرد: این خانواده ۸۰ میلیونی در مقابل دشمن متحد و حرفی مشترک دارند و به رهبری، دولت، مسوولان و… اعتماد کرده اند.

همتی با تاکید بر اینکه مردم ایران همواره با شعور سیاسی کامل و با بیعت رهبری در میدان هستند و دشمنان اسلام را خوار می‌کنند، گفت: امروز یکی از بی‌نظیرترین روزها در تاریخ بشریت است و مردم علاوه بر جشن گرفتن پیروزی پیام خود را به گوش دشمن می‌رسانند.

وی با اشاره به اینکه دولت با اقتدار و تکیه بر ملت و رهبری در تمام صحنه های بین المللی حضور خواهد داشت، اضافه کرد: حضور این جمعیت یکی از پشتوانه های برجام است و دشمن ناجوانمردانه عمل کرده اما دولت با تکیه بر ملت تمام توافق ها را پیگیری و اجرایی خواهد کرد و در این صحنه هم دشمن با شکست روبرو خواهد شد.

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در حاشیه مراسم راهپیمایی امروز قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد: امام خمینی فرمودند: "انقلاب اسلامی آرزوی انبیای الهی بود که محقق شد."

دادستان قزوین اذعان کرد: در این روز هم طاغوت از کشور رانده و هم احکام نورانی اسلام اجرا شد که همان آرزوی انبیای الهی بود؛ بنابراین ما باید این روز را گرامی داشته و تحت زعامت مقام معظم رهبری با قدرت هرچه تمام‌تر برای حفظ آن بکوشیم. 

وی عنوان کرد: ما با حضور خود در راهپیمایی 22 بهمن ماه پاسخ دندان شکنی به دشمنان انقلاب اسلامی و یاوه گویی‌های سران آمریکا می‌دهیم و بگوییم علی رغم تمام فشارها، تحریم‌ها و تهاجمات فرهنگی شکست نخواهیم خورد و در صحنه می‌مانیم. 

این مسئول ادامه داد: امروز بر هر کسی که به انقلاب و اسلام علاقه دارد، واجب است در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور داشته باشد.

صادقی نیارکی ابراز کرد: البته مردم همیشه در صحنه‌های مختلف در دفاع از انقلاب حضور داشته‌اند و اینطور نیست که حضورشان کمرنگ شود که این بهترین پاسخ برای تهدیدهای دشمنان انقلاب است. 

اکبر اسکندری نژاد در حاشیه مراسم راهپیمایی امروز قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ما اظهار کرد:  پیروزی انقلاب اسلامی دارای پیام فرهنگی بود و حضرت امام(ره) در جایگاه یک عارف و فیلسوف و مرجع جامع الشرایط آرمان‌های دینی و فرهنگی را در جامعه مطرح کرد. 

مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد قزوین در ادامه افزود: انقلاب از بطن حوزه علمیه و اساتید دانشگاهی و فرهنگیان شکل گرفت که نشاندهنده این است که این انقلاب دارای وجه فرهنگی است.

وی اذعان کرد: امام می‌فرمودند که انقلاب ما انفجار نور بود، یعنی مسیر روشنایی را از ظلمت و تاریکی مشخص کرد که این عملکرد به معنای حضور قدرتمند فرهنگ دینی در عرصه مبارزات با رژیم پهلوی بود.

اسکندری نژاد عنوان کرد: پیام پیروزی انقلاب برای جهانیان دستیابی به استقلال و عدم وابستگی به کشورهای بیگانه است، همانطور که شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی جزء شعارهای اصلی این انقلاب است.

وی تصریح کرد: مسئولین ما باید پیام فرهنگی انقلاب را به خوبی درک کرده و با ایجاد بستر فرهنگی مناسب افق مناسبی برای سایر حوزه‎ها در کشور فراهم کنند، برای نمونه سیاست، اقتصاد و صنعت همه در سایه فرهنگ درست توان رشد و توسعه خواهند داشت. 

حجت الاسلام علی عباسی در حاشیه مراسم راهپیمایی امروز قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار ما  اظهار  کرد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری هوشمند، کشورمان توانسته‌ در تمام عرصه‌های مختلف حرفی برای گفتن داشته باشد.

رئیس حوزه علمیه استان قزوین در ادامه افزود: امام خمینی(ره) منادی توحید بود و با رهبری داعیانه خود و با وحدت و همدلی ملت ایران توانست رژیم 2500 ساله شاهنشاهی را سرنگون نماید و این انقلاب را به ثمر برساند.

وی عنوان کرد: حضور در راهپیمایی 22 بهمن بیعت با رهبری است و انقلاب اسلامی را بیمه خواهد کرد.
عباسی یادآور شد: این حضور پرشور و باشکوه نشان دهنده تقویت بیداری جهان اسلام و اقتدار بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی است. 

وی بیان کرد: تداوم و بقای این نظام و انقلابِ برآمده از خون شهدا با حضور پرشور و بانشاط همه مردم شکل می‌گیرد و ملت ایران بارها با حضور در تمام عرصه‌ها نشان داده‌اند که پشتیبان نظام اسلامی و ولایت هستند.

رئیس حوزه علمیه قزوین در پایان گفت: این حضور مشت محکمی بر دهان دشمنان به ویژه آمریکا و اسرائیل و ایادی استکبار جهانی در منطقه خواهد بود. 



 

حجت‌الاسلام سیدابوتراب موسوی در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن شهر آبیک در گفت‌وگو با خبرنگار ما  در آبیک اظهار داشت: شرکت در راهپیمایی 22 بهمن از اوجب واجبات محسوب می‌شود که بر هر زن و مرد، پیر و جوان و کودک و نوجوان لازم بود در این راهپیمایی شرکت کنند که امروز مردم شهر آبیک حضور پرشور و گسترده دارند.

امام جمعه شهر آبیک اذعان کرد: پیام حضور امروز مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان این است که سرجایشان بنشینند چراکه ایران مهد و مرکز رشد شیران است و روباه‌ها نمی‌توانند به منطقه جولان شیرها وارد شوند.

وی افزود: زوزه‌ها و فریادهای امروز دشمنان به دلیل قدرت ایران اسلامی است چراکه انقلاب اسلامی توانسته دشمنان را به پایین کشیده و قدرت خود را زیر سؤال برده که باید گفت آمریکا امروز ابرقدرت نیست.

امام جمعه شهر آبیک ادامه داد: آمریکا مصداق شاعر است که فرمود: «نرمی ز حد مبر که دندان مار ریخت- هر طفل نی‌سوار کند تازیانه‌اش» یعنی امروز آمریکا مار بدون دندان است چراکه ایرانی‌ها دندانش را شکسته‌اند و با دهان بدون دندان نمی‌تواند زهر خود را بریزد.

موسوی افزود: مسؤولان باید توجه داشته باشند که نرمش بیش از حد با دشمن، راه به جایی نمی‌برد.

حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه در گفتگو با خبرنگار ما در اقبالیه با تشریح تاثیرحضورمردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار داشت : مردم عزیر ما بخاطر اینکه از زیر سلطه طاغوت و رژیم ستم شاهی آزاد شده اند که این آزادی را از امام عزیز ( ره ) گرفته اند وحضرت  امام خمینی ( ره ) فقط بنده خدا بودنه  بنده هوا و هوس و قدرت و قیامشان هم برای خدا لله بود .

وی افزود : درروز ۲۲ بهمن مردم با شکوه بیشتر حضور پیدا میکنند وحماسه ای عظیم می آفرینند و فریاد آزادگی در سراسر کشور سرخواهند داد .

امام جمعه اقبالیه درادامه بیان داشت : در راهپیمایی ۲۲ بهمن مردم برادری و اتحاد عمومی خودرا به نمایش می گذارند واین روز یوم الله است ؛  یعنی روزی است که حکومت الهی توسط امام ( ره ) با عنایات خاص امام عصر ( عج ) و امداد های غیبی بعنوان حکومت شیعی تاسیس شد که در هیچ کجای زمین وجود ندارد .

فاطمیان با تشریح دلیل حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن  گفت : انقلاب ما برگرفتته از عاشورا است و امام فرمودند : ما هر چه داریم از نهضت امام حسین داریم و مردم ما مردم عاشورایی اند وهمانطور که امام ما زیر بار ظلم و ستم نرفتند و دست بیعت با یزیدیان ندادند و فرمودند کسانی که مثل من فکر میکنند هرگز با طاغوت های زمان خود دست بیعت نخواهند داد و شعار هیهات من الذّله در واقع دلیل حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن است که در مقابل یزید زمان ، آمریکا قلدر و جنایتکار ظاهرمی شودوبا حضورخود مشت محکمی به دهان امپریالیسم و صهیونیسم می کوبند .

وی افزود : حضور آحاد ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن مانند تیری است که به سمت دشمنان رها میشودودشمنان را مایوس می کند و آنان را عقب میراند ونظام جمهوری اسلامی حفظش با حضور حماسی و توام با بصیرت ملت حاضر در صحنه است.

 شاکری عضو شورای شهر تهران در  مراسم راهپیمایی امروز تاکستان بیان کرد :امروز آمدیم تا مرور کنیم آرمانهایی که شهدا و امام برای ما ترسیم کرده اند.

شاکری با بیان اینکه انقلاب شباهتی با نماز دارداظهار کرد :بدون نیت نماز فایده ای ندارد،انقلاب بدون نیت نمیتواند به ثمر برسد.بدون نیت انقلاب تهی است در نماز شکستن ارکان نماز موجب بطلان است ارکان یک انقلاب هم باید در جای خود استوار باشد

عضو شورای شهر تهران بیان کرد : ولی فقیه و امام جامعه وقتی هدف گذاری میکند همه مسئولین باید مطابق این نقشه راه و این راهنمایی حرکت بکنند.

شاکری گفت :انقلاب نیاز به مواظبت دارداینکه ما به تمامی تعهدات برجام عمل کردیم و دستمان خالی شد این خلاف رهنمودهای رهبری استاینکه طبق فرمایش رهبری ما از بشار حمایت میکنیم همه باید براین راستا نگاه خودرا تنظیم کنند.

یکی از همشهریان در گفت‌وگو با خبرنگار ما  می‌گوید:همه ی ما در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن شرکت کرده‌ایم تا ثابت ‌کنیم لحظه‌ای از آرمان‌های بزرگ شهدا، امام و رهبرمعظم انقلاب اسلامی جدا نمیشویم.

محمد جلالی در ادامه اضافه می‌کند: ملت غیور و وفادار به انقلاب امام راحل و رهبر هر ساله با حضور پرشور خود دسیسه‌های دشمن را نقش برآب می‌کنند.

وی با اشاره به تهدیدهای رئیس جمهور جدید آمریکا تصریح می‌کند: حضور گسترده مردم در راهپیمایی پاسخ محکمی به یاوه گویان و به ویژه تهدیدهای تازه ترامپ است.

جلالی در پایان خاطر نشان می‌کند: مردم ایران با حضور خود در راهپیمایی بزرگ 22 بهمن ثابت میکنند با یکدیگر متحد هستند و اجازه نخواهند داد دشمنان انقلاب اسلامی ایران به فضای دو قطبی بکشانند.

یکی دیگر از شهروندان همیشه در صحنه قزوینی می‌گوید: حضور پرشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن پایه‌های نظام را مستحکم و دشمن را ناامید می‌کند.

زهرا لطیفی در ادامه اضافه می‌کند: ملت همیشه در صحنه انقلاب اسلامی مثل همیشه با حضور پرشور خود به میدان آمده‌اند تا سیلی محکمی باشد بر صورت ابر قدرتها و مستکبران.

وی ابراز می‌کند:زمانی پای عزت کشورمان در میان باشد همه با هم یکدست و متحدیم و در هیچ صورتی دست از این انقلاب نخواهیم کشید و تا ابد به آن وفادار هستیم.

لطیفی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری عنوان می‌کند:رهبر انقلاب اسلامی فرمودند ملت ایران در 22 بهمن نشان خواهد داد که کسی ملت ایران را حقیر کند با ضربه ی متقابل ملت ایران مواجه خواهد شد.

وی در پایان بیان می‌کند: بهترین پاسخ به یاوه‌گویی‌های آمریکا و اسرائیل فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل است. 

حق شناس یکی از شهروندان قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین با اشاره به حضور پرشور مردم می‌گوید:22 بهمن روز تجلی وحدت، اقتدار ملی و بیعت مجدد با آرمان‌های مقدس شهدا و امام خمینی (ره) است.

وی اضافه می‌کند: ملت ایران باید در روز 22 بهمن اتحاد و اقتدار خود را به جهانیان به ویژه مستکبران نشان دهند.

این شهروند در ادامه اظهار می‌کند: انقلاب اسلامی با خطرات زیادی از سمت دشمنان روبرو است که حضور پرشور ملت ایران در این راهپیمایی انقلاب اسلامی را بیمه می‌کند.

 وی ابراز می‌کند:امیدواریم در طلوع سی و نهمین فجر انقلاب اسلامی آرزوها و آرمان‌‌های اصیل انقلاب،امام خمینی و مقام معظم رهبری تحقق یابد. 

حق شناس در پایان خواستار شد: مردم شریف ایران هر ساله باید حضور پررنگ و با شکوهتری در راهپیمایی 22 بهمن داشته باشند تا توطئه های دشمنان برای انقلاب اسلامی خنثی شود.

زهرا مشهدی نوجوان قزوینی حاضر در مراسم راهپیمایی 22 بهمن می‌گوید:  ما نوجوانان ایرانی با حضورخود در راهپیمایی 22 بهمن نشان میدهیم تا آخر پای انقلاب اسلامی ایستاده‌ایم و سیلی محکمی بر دهان مستکبران به ویژه آمریکا و اسرائیل خواهیم زد.

محمد فرجی یکی دیگر از شهروندان قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی صبح قزوین می‌گوید: مردم همیشه جلوتر از مسئولین هستند مسئولین باید سعی کنند همراه مردم برای دفاع از انقلاب و ارزش های آن تلاش کنند.

وی در ادامه اضافه می‌کند: مسئولان برای حفظ وحدت و منافع ملت ایران اختلافات خود را کنار بگذارند.

این شهروند بیان می‌کند: ملت ایران پای آرمان های خود ایستاده‌ است و هیچ‌گاه از ارزش ها، استقلال و عزت خود دور نمی‌شوند.

فرجی با اشاره به تهدیدهای اخیررئیس جمهور آمریکا اظهار می‌کند: نباید به دشمن اعتماد کرد و ما امروز  پاسخ تهدیدهای ترامپ را در خیابان های ایران دادیم.

وی در ادامه ابراز می‌کند: پاسخ ما در برابر هرگونه تهدید و هر گزینه روی میز و تحریم ایستادگی و مبارزه است.

فرجی در پایان عنوان می‌کند: ما باید تلاش کنیم دنباله رو رهبری و مردم باشیم.

گفتنی است؛ جمعی از پدران و مادران شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز با در دست داشتن تابلویی از چهره فرزند شهیدشان، با آرمان‌های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران تجدید میثاق کردند.

پدر شهید گل محمدی حاضر در این مراسم می‌گوید: حضور یکپارچه مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن نماد  استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی و تجدید بیعت با آرمانهای مقدس امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است.


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نرمش با دشمنان برخلاف آرمان‌های انقلاب و امام راحل است/ پشتیبانی مردم از نظام اسلامی مشت محکمی بر یاوه‌گویی‌های غربی‌هاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..