تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس در دقیقه 13 دربی رکورد می‌زند؟

کد خبر: ۴۷۷۵۴۰

۲۷۴۲  بازدید

در صورتی که استقلال در 13 دقیقه ابتدایی دربی موفق به گلزنی نشود، سرخپوشان رکورد جدیدی در لیگ برتر به جا خواهند گذاشت.

ورزش سه: در صورتی که استقلال در 13 دقیقه ابتدایی دربی موفق به گلزنی نشود، سرخپوشان رکورد جدیدی در لیگ برتر به جا خواهند گذاشت.

 پرسپولیس در این فصل از نظر آماری در بسته نگه داشتن دروازه اش توانسته عملکرد فوق العاده ای از خود به جا بگذارند. آنها در این فصل و در دیدارهای اخیر توانسته اند 568 دقیقه است که توانسته اند دروازه خود را بسته نگه دارند. رکورد بسته نگه داشتن دروازه 580 دقیقه است و آنها در صورتی که موفق شوند دروازه خود را در دیدار آتی برابر استقلال بسته نگه دارند، رکورد جدید لیگ برتر را به خود اختصاص خواهند داد. رکوردی که علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد انصاری و حسین ماهینی و ... باید برای رسیدن به آن و ثبت آن به نام خود تلاش کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس در دقیقه 13 دربی رکورد می‌زند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..