تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یکی از موسسین سابق هایپرلوپ وان، استارت آپ رقیب این شرکت را پایه گذاری کرد

پیش تر برایتان از ماجراهای پیش آمده میان موسسین اولیه هایپرلوپ وان گفتیم و خبر دادیم که «بروگن بمبروگن» (Brogan BamBrogan) به عنوان یکی از بنیان گذاران اصلی این شرکت به طور رسمی از آن جدا شده است. حال خبر رسیده او یک استارت آپ جدید را برای رقابت با هایپرلوپ وان پایه گذاری کرده است.

در حالی که شروین پیشه ور دیگر موسس هایپر لوپ وان و برادرش همچنان درگیر شکایت های بمبروگن و برخی دیگر از همکارانش هستند، کمپانی «Arrivo — the Arrival Company» رسماً کار خود را آغاز کرده تا به عنوان رغیب حیثیتی این شرکت پای به عرصه بگذارد.

این استارت آپ نوپا کار خود را با ۳۰ کارمند آغاز خواهد کرد و تا انتهای سال این رقم به ۸۰ نفر خواهد رسید. طرح پایلوت Arrivo نیز قرار است در دو نقطه دنیا به اجرا گذاشته شود. هنوز سرمایه اولیه و محل دقیق اجرای تست های پایلوت سیستم هاپیرلوپ این شرکت اعلام نشده است.

در کنار بمبروگن نام دستیار ارشد سابق مدیرعامل، مدیر مالی سابق و معاون ارشد سابق در امور توسعه کسب و کار هایپرلوپ وان نیز به عنوان موسسین Arrivo به چشم می خورد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یکی از موسسین سابق هایپرلوپ وان، استارت آپ رقیب این شرکت را پایه گذاری کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..