تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن پاسخی به یاوه گویی ترامپ بود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر حسینی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر یاسوج افزود: حضور باشکوه مردم درراهپیمایی ۲۲ بهمن تودهنی محکمی به رییس جمهور تازه کار آمریکا بود.

وی بیان کرد: مردم با این حضورشان لبیک و پاسخ مثبت به رهبر معظم انقلاب دادند.

حسینی اظهار کرد: ۲۲ بهمن امسال بهتر از هر سال دیگر در استان و سراسر کشور برگزار شد ملت ایران اسلامی همچون همیشه امروز نیز به صحنه آمدند.

امام جمعه یاسوج گفت: مردم ایران اسلام و کهگیلویه و بویراحمد امرور ثابت کردند که ملتی اماده استقلال طلب و استکبار ستیز هستند و در برابر یاوه گویی های دشمن ایستادند و با شعارهای خود مشت محکمی بر دهن این یاوه گویان زدند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن پاسخی به یاوه گویی ترامپ بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..