تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کمپانی بتسدا هنوز برنامه‌ای برای عرضه نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Fallout Shelter ندارد

کمپانی بتسدا هنوز برنامه‌ای برای عرضه نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Fallout Shelter ندارد

بازی Fallout Shelter که به گفته بتسدا یکی از موفق‌ترین بازی‌های این کمپانی محسوب می‌شود، به تازگی برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان نیز منتشر شد. اما مدیر اجرایی کمپانی بتسدا اعلام کرد که فعلا قصد انتشار این بازی را برای پلتفرم پلی‌استیشن 4 ندارند. برای اطلاع از جزئیات خبر با تک‌شات همراه باشید.

 

بازی Fallout Shelter برای اولین بار به پلتفرم‌های موبایلی راه پیدا کرد و در پی موفقیت چشمگیر این اثر، بتسدا در سال ۲۰۱۶ این بازی را برای کامپیوترهای شخصی عرضه کرد. به تازگی این کمپانی بازی پردرآمدخود را با پشتیبانی از قابلیت Xbox Play Anywhere به کاربران کنسول ایکس‌باکس وان ارائه داده است.

 

در پی عرضه نسخه کنسولی Fallout Shelter، هواداران بازی کنجکاو شدند که احتمال عرضه این اثر برای پلی‌استیشن نیز وجود دارد یا خیر. این سوال در شبکه اجتماعی توییتر از پیت هاینز، مدیر اجرایی بتسدا پرسیده شد و او در جواب گفت:

 

ما این بازی را برای پلتفرم ایکس‌باکس توسعه ندادیم و در واقع این بازی برای پلتفرم جهانی ویندوز ساخته شده که از دستگاه‌های مختلفی پشتیبانی می‌کند.

 

هاینز همچنین توضیح داد که نرم‌افزارهایی که بر پایه پلتفرم جهانی ویندوز هستند از کنسول پلی‌استیشن 4 پشتیبانی نمی‌کنند و از احتمال توسعه این بازی برای کنسول PS4 نیز حرفی نزد. با این حساب به نظر می‌رسد پورت کردن بازی Fallout Shelter برای این پلتفرم نیاز به کار بیشتری از سوی سازنده آن دارد و آن‌ها هنوز برای اجرای این پروژه برنامه‌ای در سر ندارند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کمپانی بتسدا هنوز برنامه‌ای برای عرضه نسخه پلی‌استیشن 4 بازی Fallout Shelter ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..