تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امت و ولایت دو قطب جدایی ناپذیرند

جمعه، 22 بهمن 1395 ساعت 14:122017-02-10سياسي

حوزه / حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: برگزاری جشن 22 بهمن خودش موضوعیت دارد و نشانه زنده بودن انقلاب است و این شور و جمعیت این زنده بودن را به دشمن نشان می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری حوزه" از یزد، حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن یزد ضمن تشکر از حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، با بیان اینکه انقلاب و حق حیات بر عهده ما می باشد چون این انقلاب بود که اسلام ناب را برای ما زنده نگه داشته است، افزود: برگزاری جشن 22 بهمن خودش موضوعیت دارد و نشانه زنده بودن انقلاب است و این شور و جمعیت این زنده بودن را به دشمن نشان می دهد.

وی با بیان اینکه این مردم سختی ها، مشکلات و فتنه های را می بینند اما آمده اند تا به رهبر خود اعلام کنند که همیشه به پای این انقلاب و اسلام خواهند ماند و نمی گذارند خون شهدای اسلام و انقلاب پایمال شود.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خطاب به مسئولین کشور گفت: خداوند که اکنون فرصت خدمتگزاری را به شما داده، نه تنها امانتدار خون شهدا و انقلاب باشید، بلکه امانتدار مردم نیز هستید پس بکوشید تا این انقلاب حفظ به نسل جدید و آینده منتقل گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امت و ولایت دو قطب جدایی ناپذیرند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..