تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نمایی از حضور پرشور مردم شهرستان‌های استان قزوین در راهپیمایی 22 بهمن

ساعت: 13:50 منتشر شده در مورخ: 1395/11/22 شناسه خبر: 1035041

مردم استان قزوین در شهرستان‌های مختلف چون قزوین، بوئین زهرا و آوج، تاکستان و البرز و اقبالیه بار دیگر برای پشتیبانی از آرمانهای انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن حاضر شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح قزوین  ؛ امروز(جمعه) 22 بهمن ماه سال 95 انقلاب اسلامی ایران 38 اُمین سال پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم در سی و نه سالگی خود گذاشت. 


مردم استان قزوین در شهرستان‌های مختلف چون قزوین، بوئین زهرا و آوج، تاکستان و البرز در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب و عمل به سخن ایشان که می‌فرمایند:" حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن دشمن شکن و مایوس کننده بدخواهان خواهد بود." در خیابان‌های شهر خود حاضر شدند تا امروز حماسه بزرگ دیگری را خلق کنند و بزرگداشت 38 سالگی انقلاب خود را بگیرند و پیام‌های حضور خود را به گوش استکبار جهانی برسانند و به امر رهبر معظم انقلاب که فرمودند مردم در روز 22 بهمن پاسخ ترامپ را خواهند داد، لبیک بگویند. 
در ادامه تصاویری از حضور مردم استان قزوین در شهرستان‌های مختلف را خواهید دید:

شهرستان قزوین:







شهرستان تاکستان:


 



شهرستان بوئین زهرا:





شهرستان آبیک:







شهر اقبالیه:





شهر الوند 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نمایی از حضور پرشور مردم شهرستان‌های استان قزوین در راهپیمایی 22 بهمن»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..