تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایت ایل بیگی از آثار خنثی در سینما و علاقه به «ماجرای نیمروز»

روایت ایل بیگی از آثار خنثی در سینما و علاقه به «ماجرای نیمروز»حبیب ایل بیگی معاون نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص خنثی بودن فیلم های سینمایی به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این به فیلمسازان، تهیه کننده ها و نویسنده‌ها بر می‌گردد که باید به این موضوع برسند.

وی افزود: در طول سال شاید چند صد فیلمنامه می‌آید که انتخاب تهیه کننده‌ها است. ما طبق روال و بر اساس پارامترهای شورا گام بر می‌داریم، البته این بالا و پایین دارد یعنی یک‌سال فیلم‌های تند و تیزی می بینیم، یکسال متوسط و سالی دیگر آثار پایین است که اگر بررسی کنید متوجه می‌شوید این روند طبیعی است و از پیش تعیین شده نیست.

ایل بیگی ضمن ابراز علاقه به فیلم «ماجرای نیمروز»، گفت: از آثار سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر، فیلم‌های متفاوتی را دیدم اما «ماجرای نیمروز» را بسیار دوست داشتم.

معاون نظارت و ارزشیابی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن پیش‌بینی فضای سینمای سال آینده، عنوان کرد: فکر می‌کنم آثار سینمایی، در آینده توجه به مسائل اجتماعی و نگاه آسیب شناسانه دارد و در کل سینمای ایران طی دو سه سال گذشته روند رو به رشدی داشته و برای سال آینده این روند ادامه دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایت ایل بیگی از آثار خنثی در سینما و علاقه به «ماجرای نیمروز»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..